Vin kväll på beaumarchais :)
Publicerat: 2013-03-23, 16:23:52


Igår så börja jag dagen med att gå upp tidigt för en jobbe morgon. Men barnen är ganska lätta på morgonen och de är typ bara 45 minuter som jag jobbar på morgonen. Så de är ganska chill!! Sen när jag slutat tog jag en dusch och fixade till mig lite, sen körde jag faktiskt en ännu en runda till Mike :) han va ganska trött eftersom han kom hem från Mexico i torsdags, så lite jet laggad och allmänt sliten efter en fest vecka :p men vi ville ses ändå, så vi kollade bara på film och hängde. Alltid trevligt på en fredag!! :p

Barnen hade vars en sleep over hos vars en kompis igår kväll, så jag lämnade dom runt 6 tiden. Sen blev jag faktiskt ledig :) det va egentligen meningen att Eddie skulle komma till oss i New Jersey och sen skulle vi bara ut och äta och chilla lite. Men han va tvungen till att hjälpa en kompis på någon bar, så han kom bara ut en lite kortis, och sen åkte vi med han in till city och följde med till de franska stället, Beaumarchais för några glas vin. Vi firade att vi hade fått våra amerikanska körkort :) wiiiiihhhooooo!!! Hade kul där som alltid :)) älskar verkligen de stället, de är så annorlunda, men bara såååå bra :p men jag tog tåget hem vid 1:20. Jag va sååå trött, sov inte många timmar kvällen innan och så jobbat en hel vecka. Haha, jag kan kanske inte kalla de ett slitet jobb, men ändå :p

Ikväll blir de city igen, och antagligen Pranna och greenhouse :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback