Birthday / Farewell party weekend!!
Publicerat: 2013-05-27, 08:48:13


Då va dagen här, dagen med de stora D:et. Kan inte fatta, att idag om 21 timmar är jag påväg härifrån och tillbaka till Sverige och livet där. Jag kan verkligen inte fatta att dagen är här, de är en sån overklig känsla och de känns så sjukt!! 
 
Jag hade i alla fall de BÄSTA helgen ever!!!! I fredags tog jag in barnen till city och sa hejdå till Leo vid 2 tiden. Sen började min sista helg. Så jag stack  upp till jessie och lämnade av alla mina saker och umgicks med henne lite :) Sen tog vi subwayn ner till Penn igen, för att leta efter en klänning till Julie. Så vi gick till Zara och hittade några olika och sen gick vi till Steve Madden och Aldo för att kolla på skor. I Aldo stannade vi nog över en timme och provade skor :P haha.. De slutade i alla fall att Jessie kom ut med ett par, Wiiieee för henne :P Gjorde lite annan shopping också, alltid kul. Sen blev de lite stress som vanligt :/ Julie och Simone kom upp till Jessie också, och sen stack vi till Beaumarchais, de franska stället.  Där möte vi upp Eddie, Daouda, Phil, Maike och några andra. Bra som alltid!! Åt middag där och bara hade de mysigt med min familj :) Sen stack vi vidare till Catch och sen även till SL, som även de va riktigt bra. Efter åkte vi hem allihopa och sov hos Jessie. 
 
På lördag vaknade vi upp runt 11 och va väl ganska slitna :P Vi gjorde frukost tillsammans och bara chillade. Sen blev de en tur ner till downtown för att hitta den där jäkla klänningen till Julie. Fattar inte att hon fortfarande letade samma dag som hon skulle ha den. Men så är de med folk som är dåliga med tider :P haha.. Långt om länge hittade vi i alla fall en och sen stack vi en snabb tur till Pranna för att möta upp alla goa människor :) Stannade en timme och tog sen subwayn upp till Jessie igen. Gjorde oss iordning. De va meningen att vi skulle va på restaurangen Vapiano vid 10-10.30 tiden. Men Julie som är dålig med tider va klar vid 10.40. Och vi alla stod och väntade på henne typ en halv timme innan. De är så drygt!! Väl där åt vi middag och tog några drinkar. Daouda, Chris, George, Johan och några andra kom också dit för att fira födelsedagsbarnet :) vid 12:15 tog vi en taxi till Älskade Greenhouse för en sista gång. George hade lovat en riktig fest för Julie och mig, och halle da säger jag bara. De va verkligen den bästa kvällen där!! Helt galet va de, vi dansade hela natten, jag va inte ute för att ta luft alls, bara stod där inne och dansade :P Vi hade massa flaskor vid vårt bord, och de blev även några champagne duschar :P Fick champagne i ögat som va mindra kul Men fy fan vilken kväll :)) Efter greenhouse så hängde vi lite utanför, jag sa hejdå till alla där, som blev väldigt sorgligt och tråkigt :(( Sen tog vi subwayn hem till Jessie. På vägen från subwayn till Jessie så lyckades jag trilla och skrapa upp min hand :( De va inte för jag va för full, vill jag här till lägga :P Utan jag hade min telefon uppe och skulle skicka ett sms, och så kollade jag inte ner och missade ett gup i marken och lyckade trilla. But all good!!
 
Söndag vaknade vi upp lite efter 12, gick och köpte frukost och lagade frukost tillsammans. Vid frukost bordet planerade vi dagen. Och planen blev att vid 6 tiden så stack vi till PHD, och sen hem till Jessie igen. PHD har jag aldrig varit på, men de är en riktigt bra klubb och de har en amazing utsikt över manhattan. Hade riktigt kul där också. Sen blev de avsked hos Jessie :(( Gud vad jobbigt de va. Fick säga hejdå till dom på subwayn också, för de skulle vidare ner till SL, men jag behövde komma hem och få allt packat och klart för imorgon. Så satt mellan Jessie och Eddie på subwayn och bara grät :(( Fy fan vad jag kommer sakna dom två, de har varit en sån stor del av mitt liv här. De är bara bäst!! Love you guys <3
 
så helgen lyckades bli till den bästa, och jag kommer verkligen minnas den föralltid!!! Love my New York People and I love my New York City <3 Jessie och jag utanför Beaumarchais
Jessie och Simone på Catch
Frukost :)
Steffie, Simone och jag
Make a bday wish my girl :)
My girls!! Steffie, Simone, Julie, jag och Jessie :) The gang :P George, Chris, Jessie, Eddie, Steffie, jag, Julie, Simone och Daouda :))
Happy Bday Vodka girl ;)
Jag med glaset i högsta hug ;)
Eddie och Simone :P
Jessie and me :)))
Jag och Simone :)
Påväg till PHD
The view from PHD  
My girl and me :)
Kathy, jag och Jessie
Me and the best city ever!!
<3 <3
Min kärlek  
Emilia, jag och julie :)



Kommentarer
Postat av: Charlotta Hägg

Riktigt härliga bilder :)

2014-04-06, 15:48:08
URL: http://charlottahagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback