Weekend
Publicerat: 2013-05-08, 18:20:00


Okej, nu kommer äntligen en uppadatering om min helg. Bättre sent än aldrig, eller?! :P  
 
Lördagen tog jag en sovmorgon och sen gick jag ner och kollade på lite tv med barnen. Sa hej då till farmor som idag åkte hem igen. Familjen åkte sen till Paige softball match. Och vid 12 tiden går jag ner till South Orange train station för att hämta upp bästaste Jessie :)) Hon tog sig hela vägen till New Jersey för att umgås med mig. De va riktigt fint väder, så vi bestämde oss för att hänga vid poolen. Och de va en helt underbar dag!! Snackade massa skit och lite djupa saker också :P Sen kom barnen hem och slängde sig också i poolen. Så lite lek blev de också. Vid 5 tiden går vi in, tar en snabb dusch och sen tar vi bilen till älskade Cheesecake factory, som Jessie aldrig har varit på. Vi hade en liten middags date och sen tog vi också med oss vars en cheesecake hem :P MUMS!! När vi kommer tillbaka, packar jag lite saker och sen går vi ner till  tåget och tar tåget in till New York City :) Tar subwayn upp till jessie och börjar göra oss i ordning. Vid 1 tiden  anländer vi äntligen till Greenhouse, efter massa klöd. Har kul som alltid with my girl :)) Är hemma hos Jessie igen vid 6:30 och vi går och lägger oss :P Men jag får bara sova 3 timmar, sen är de dags för mig att bege mig hem för att jobba senare.
 
Efter jag slutat jobba på söndagen så tar jag tåget in till City igen, för att möta upp Jessie, Eddie och Julie som de hade varit och hämtat på flygplatsen :) Finally she's home!! Hon viste inte att jag skulle komma, så jag smög mig upp bakifrån och attackerade henne :P haha.. Sen gick vi för att äta middag, and catch up allt som hänt under vecckan hon va borta :P Gossip gossip ;)
 
Hade en riktigt bra helg med massa slapp och även massa skojsigheter :) Älskade lördagen som jag fick tillbringa med Jessie, kommer sakna den tjejen så sjukt mycket när jag åker hem :(( My german girl <3 Pool häng med Jessie :) Me on the slide  :P
Jessie :P
Jessie
Jessie och jag på Greenhouse :)
Party party :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback