Happy Mothersday mommy :)
Publicerat: 2013-05-13, 03:33:00


Vill börja med och skriva grattis på morsdag till världens bästa mamma :) Idag är de morsdag här i amerika, mamma har lite tur och blir firad 2 gånger nu när jag har bott här ;) Älskar dig mumma <3
 
Helgen är passerad och nu har jag bara 2 helger kvar på denna underbara plats. Sinnes!! Men i alla fall lyckades de bli en bra helg ändå :) Julie och Jessie har ju varit i Miami, så de blev en helg utan dom. Men i lördags så spenderade jag dagen med familjen, jobbade lite på morgonen och vid 3 tiden tog jag barnen till city för att lämna dom hos Leo. Sen stannade jag i NY för att möta upp Emilia :) Vi hade bestämt oss för att dra ut på kvällen, men problemet va att Emilia hade spenderat natten i NY, så hon hade inga kläder med sig till att gå ut :P Och vi tyckte de va lite onödigt att åka hem till New Jersey och sen tillbaka igen. Men de va inga problem för oss ;) Vi tog en shopping runda istället, och hon lyckade hitta hela outfiten :P Hon köpte även ett par skor från Steve Madden som gjorde mig lite avundsjuk faktiskt. Men vi har samma storlek, så kan kanske lyckas norpa åt mig dom en kväll ;) haha.. Jag hade kläder med mig, men jag lyckade ändå hitta en ny outfit för kvällen. Jag hittade en kläning från Forever21, som jag bara ÄLSKAR :)) Sen drog vi hem till Safi, en polsk tjej som bor it NY. Vi hängde lite med hennes kompis Maria och en annan tjej som är från usa. Hon va tydligen en skådespelare, och hon hade precis varit med i en stor film som ska ha premiär snart. Så jag ska hålla mina ögon öppna :) Vi gjorde oss i ordning och sen stack vi till Greenhouse för att ha kul. Och de blev kul som alltid :)) Vi spenderade natten i new York och jag tog tåget hem vid 12 idag.
 
De va meningen att jag skulle träffa Mike idag, eftersom jag va ensam hemma. Familjen va hos farmor på long Island. Men de blev lite missförstånd så de blev inget besök :( Men ska antagligen dit imorgon för att hälsa på honom :)) annars harr söndagen bara varit en slö dag. De har haft Harry Potter marathon på tv idag, och visat alla filmerna. Så tv har gått varm idag ;) haha 



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej igen! Dagarna går nedräkningen har börjat.KRAMAR från oss.

2013-05-13, 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback