Shopping och greenhouse :)
Publicerat: 2013-05-04, 05:16:18


Började dagen med en liten sovmorgon, eftersom både farmor och Howie va hemma så tog de barnen på morgonen. Sen gick jag ner och åt frukost och chillade lite med farmor och Howie :) men kände att jag behövde komma ut ur huset lite, så en snabb shopping tur till short hills mall blev de ;) skulle inte ha något speciellt, förutom att jag ville prova mig på att köpa ett läppstift :p spännade!! Men de slutade i alla fall att jag kom hem med ett läppstift, en läpp penna, en lång klänning, ett par shorts och en bikini över del från Victoria Secret :)) så går de när man inte letar efter något speciellt :p jag har aldrig känt mig rätt för en lång klänning, men jag hittade en som va ganska enkel men bara så fin :) och bikinin va ganska dyr eftersom den va från victoria secret, men jag blev bara förälskad i den när jag såg den!! Ända sedan innan jag åkte hit, så har jag varit inne på deras hemsida och kollat på deras svin snygga bikinis. Men de har inte gått att beställa dom från USA till Sverige. Så jag kände bara att de är nu eller aldrig, och den är bara sååååå fin, speciellt ryggen på den är så snygg!! Så nu jävlar ska jag gå ner några kg innan jag kommer hem, så jag kan bära den med stolt het ;)

vid 3 kom barnen hem och torsdagarna är alltid så hektiska och med ett fullt schema. Gitarr, extra lektioner, tidig middag och så baseball match. Men de är kul att de händer något. Och de är faktiskt kul att kolla på när Paige spelar, hon är riktigt duktig och lyckades med några riktigt bra träffar :)

På kvällen efter många om och men så blev de Greenhouse med Emilia :) whoop whoop!! Tog path tåget in vid halv 12 tiden och möte upp George utanför. Och så blev de riktigt kul som vanligt. Han bjuder verkligen på party ;) vi hade hoppats på att se någon stor kändis där, eftersom i tisdags när han va där va de helt galet med kända ansikte. Men vi fick nöja oss me Ne-Yo, som jag inte ens såg där :p

Och idag har de blivit lite pool lek och så beställde vi hem kina mat och åt här hemma :)) mummms!! Vid bedtime blev de ganska mycket. Vi satt i soffan, Paige och Holden hade precis tagit varsen dusch. Så när vi sitter i soffan hör jag något, så jag går runder lite i huset. Och till min förvåning ser jag att de droppar vatten från taket på nedan våningen :O WHAT!? och inte lite heller, så vi fick flytta runder alla saker och hämta hinkar. Sen såg vi att där även va vatten på golvet i källaren. Så vi fick stänga av vattnet, och nu har de äntligen slutat, och så kommer de en rörmokare imorgon bitti. Howie va inte hemma när detta hände, han va i stan på en middag. Och jag fattar inte varför såna här saker alltid händer när han inte är här. Samma när Morgan blev jätte sjuk. Som tur va hade jag farmor här :) så en lite ovanlig kväll med att skrubba golv och hämta hinkar :p

Föresten, eftersom Howie inte va hemma så stoppade jag om barnen själv och sa god natt, och jag fick mitt första riktigt "I love you" av Paige i kväll :))) och för er som inte känner Paige, så är hon verkligen inte någon som visar känslor, så detta gjorde mig extra glad :) söta unge!!

Imorgon kommer finaste och bästa Jessie till mig för att hänga i poolen och så blir de kanske även en lunch på cheesecake factory eftersom hon aldrig har varit där :) hon satte sina fötter för första gången i New Jersey idag efter hennes 7 månader :p she's a city girl ;)

Lägger upp lite bilder på mina shopping fynd :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback