Helgen
Publicerat: 2013-05-20, 05:15:33


Då va näst sista helgen i Amerika passerad. Kan verkligen inte fatta att om en vecka är de faktiskt över :(( Men jag hade i alla fall en riktigt bra helg :) I fredags hade Holden sitt födelsedags kalas för sina vänner. De kom över ca 10 killar för poolparty. De hade rikgtigt kul och de blev ett lyckat party!! De hade Hawaii tema på partyt, så vi hade dekorerat i Hawaii stil :P På lördag va de dags för Paiges party, och även hon hade en hawaii poolparty. Holden hade jätte fint väder, men Paige hade mindre tur, för de regnade hela dagen på lördagen :( Så synd!! Och vi va lite nära på att ställa in och ha de en annan dag. Men Paige villle ju så klart ha de den dagen. Så vi städade källaren och gjorde iordning massa lekar och lite annat. Men efter 10 min i källaren så kom alla uppspringande och ville ut i poolen :P Så de blev poolparty ändå :) Och de hade kul fast de regnade!! Min uppgift på festen va att va livräddare och se till så att alla kom levande där ifrån :P Mission accomplished!! Alla barnen gick levande där ifrån :P haha.. 
 
Jag slutade jobba vid 7 tiden på lördagen. Så jag tog tåget in till City för att möta upp Julie vid 8. Jag möte upp henne utanför PHD, och de va meningen att vi skulle gå upp där också. Men alla gick när vi skulle gå in, så vi bestämde oss för att gå också :P Men vi hade ingen aning om vart vi skulle. Så vi bestämde oss för att gå till SNAP, en sportbar som ligger bara några kvarter därifrån. Men jag säger då de, gå aldrig in på en sportbar i NYC när Knicks spelar :P Herregud säger jag bara!! VI skulle gå in och se om Rick, en promoter som jobbar där va där. Och de sitter alltid längst in i hörnet. Så vi bestämde oss för att gå in och se om han va där. För de första va de nästan omöjligt att röra sig där inne, och de va varmt som en ugn. Men de va faktiskt ganska kul att få varit med om. De va en sån jäkla bra stämning där inne och när Knicks fick poäng så blev de ett jäkla liv :P Så stack till Mcdonalds istället och åt varsen burgare och vid 12 tog vi subwayn till Greenhouse :) Först va de bara jag och Julie där, men sen kom även Simone, Alisa och Emilia :))) Och vi hade de så jäkla kul!! Riktigt bra musik, med de bästa människorna :) Kvällen slutade lite tråkigt, då jag och Julie blev lite ovänner :/ Men vi löste allt på morgonen och är nu vänner igen :) Vi sov över hos Eddie. Och jag kan säga att så bakfull jag va imorrse, har jag inte varit på länge :(( Hatar de!! Men den smällen får man ta om man vill festa :P haha.. 
 
Idag skulle egentligen jag och Julie ut på en liten sightseen i NY, men vi va inte på topp. så vi tog subwayn ner till Union square istället och åt på Vapiano och sen shoppade vi lite :) Jag köpte en hoodtröja från Victoria Secret som de står New York på ryggen. Har kollat in den ett tag och nu är den äntligen min :) Vi tog tåget hem vid 8 och sen stack vi en liten tur till Target. Och där träffade vi vår LCC Belma. Vi stod och snackade i över en halv timme med henne om allt som pågår med au pairerna här. Där är en del crazy heads :P haha..
Aloha :P Baren där Howie stog och gjorde pina colada till barnen ;)
Happy Bday :))
Jag, Simone och Emilia :)
Simone, Julie och jag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback