It's for real :((
Publicerat: 2013-05-11, 04:21:06


Jaha, då har man börjat packa för hemresan :(( Tycker inte alls om detta!! I vanliga fall älskar jag att packa, men nu packar jag för att lämna mitt andra hem, människor och saker jag älskar. Vill egentligen inte göra de, och jag vet att jag har mer än 2 veckor kvar. Men jag har såååå mycket saker så jag fattar inte hur jag ska få hem allt. Så då tycker jag de är bättre att börja i tid, så jag kan planera min packning ;) Har i alla fall tagit påsar där jag stopar saker som jag inte vill eller tycker är värt att ta hem. Och detta får väl Julie gå igenom sen och se om där är något för henne :) Vet att de har blir mycket deppiga inlägg på senaste tiden, men de är bara så deppig jag känner mig. Men tror inte att jag inte är glad för att komma hem för att träffa er alla igen, för de ska bli såååå jävla kul :))
 
Har lite uppdateringar om Marie. Nu kommer de tyvärr bli så att hon kommer få åka hem i detta skicket och göra operationen där hemma :(( Jag lider verkligen med henne och önskar de fanns något jag kunde göra!! Så nu kommer hon åka hem på onsdag nästa vecka. Fattar inte att de verkligen ska ta henne på ett flygplan på en sån lång resa, när hon inte alls mår bra. Hon har verkligen de bästa stödet här också, än vad hon har hemma. Jag vill bara att tiden ska gå tillbaka och göra så detta aldrig hände :( Kommer sakna henne så jäkla mycket!! 
 
Och så avslutar vi med en lite roligare sak, eller de är bara så jäkla korkat och dumt så jag måste berättade de :P Ni vet ju alla om hur Julie och Jessie är med tider. De är aldrig i tid och jag fattar inte hur de kan få något gjort och att de egentligen har folk som pallar med dom ibland :P Men de är bara för goa för att inte älska :) Men i alla fall så skulle de åka till Miami idag bara över helgen, och de hade planerat denna resan i ca 2 månader. Och för de första så kan jag inte få ihop varför de två tidsoptimisterna kan göra något sånt här tillsammans :P Men de åkte i alla fall inte från samma flygplats för de blev lite klöd med bokningen och så bor jessie nära JFK och Julie bor nära Newark, så de fick bli så. Julie skulle flyga vid 5 tiden, och Jesies flyg gick vid 6 tiden. Men vid lite över 6 fick jag ett sms av Jessie "I missed mý flight!!" Och jag bara what?!, och tänkte men vad händer nu och då kommer ju Julie få vänta jätte länge på Jessie. Men sen fick jag ännu ett sms, "Julie missed her flight too" Och nu börja jag bara skratta, jag blev så chokad så jag inte vet vad. De missade alltså båda sina flyg, från olika flygplatser!! Och de hör till saken att de va JAG som körde Julie till flygplatsen och vi va där ÖVER 2 timmar innan planet skulle gå. Men ändå lyckas hon missa de. Hur lyckas dom?! Är bara ganska glad att jag faktiskt inte är med på den resan :P haha.. Så nu hade Julie fått ett nytt flyg vid 8 pm ikväll, så hon är snart i Miami. Medans Jessies flyg inte går förrens vid 8 am imorgon bitti!! Så Julie ska alltså spendera natten helt själv i Miami som hon aldrig har varit i tidigare. Är de sjukt eller är de sjukt?! Så nu sitter jag här och väntar på att Julie ska ringa eller höra av sig, så jag vet att allt har gått bra. Jag pratade med Jessie i tele innan, och hon kunde inte fatta de. Och hon sa: "This with not being on time has to stop. I can't live like this!!" Så nu hoppas jag verkligen att de har lärt sig en läxa, och att de ska behövas såna här saker för att få de att fatta :P
 
Fick en liten present av Julie idag :)) Alla 25 centar här i USA finns i alla olika stater. Och enda sedan jag kom hit så har jag samlat för att jag vill ha en från varje stat. Och nu saknar jag bara Texas och Kansas. Och söta Julie hade beställt Texas myntet till mig från Ebay :)) Hur gullig är hon inte!! I will miss my wifey :((
Pack kaos i mitt rum!!
Mitt texas mynt av Julie :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback