Chilling with grandma :)
Publicerat: 2013-04-30, 02:46:30


Från och med nu så har denna tjejen börjat jobba morrnar och måste nu ta sig upp med tuppen :p jag har haft de alldeles för bra innan och inte riktigt insett hur bra de egentligen va. Förren nu i morrse när klockan ringde :(( SUCK!!! de är typ bara 45 min som jag jobbar på morgonen, så jag gick sen upp och tog en liten powernap ;) fick sällskap av barnens farmor, Edith, som denna veckan bor här och ska umgås lite med oss :) alltid trevligt!! Så efter min powernap och en dusch, så hade Edith och jag lite ärende att göra till Howie. Så först begav vi oss till pool affären, för att handla salt och lite annat till den. Och sen stack vi en tur till Home depot, som är ett jätte stort bygg varuhus och fick varsen hus nyckel kopierad till Holden och Paige. Sen blev de lite lunch och tv tittande här hemma. Skulle egentligen på sushi lunch med Steffie och Simone, men de visade sig att ingen av oss kune köra och sen hade vi lite annat att stå i. Så de får bli en date en annan dag :)

Men jag har varit så jäkla trött hela dagen idag :(( de va inte bara för att jag fick gå upp tidigt och att jag är lite gnällig ;) utan den här jäkla pollen allergin tar fan död på mig!! Näsan kliar och den gör mig så matt och trött :(

När barnen kom hen så gjorde vi läxorna och allt annat som ska göras innan lek och fritid. Sen gick jag, Holden och Paige ut en liten runda, jag tog Morgan och Paige och Holden tog deras cyklar och sen tog vi en liten tur :) de har varit väldigt tråkigt väder idag med massa regn. Men vi lyckades ta oss ut på en lite tur i alla fall. Och föresten så var vår pool guy här idag ;) wooohooo!! Men kan ni tänka er att de va ingen kille med sexpack, utan han hade hela enpack ;) hahah.. De va en fet stor kille som kom, och snygg va han inte ens heller :(( lite besviken va jag!! Och jag berättade för barnen och farmor vad jag hade väntat mig och de va lite av en besvikelse. Då frågade pagie vad jag menade, och jag sa att har du inte sett hur alla pool guys ser ut i filmer och på tv. Och hon bara: "you mean those guys that are good looking, having sixpack and are walking around without a shirt?" hahaha och jag bara, "you know exactly what I mean, girl!!" ;) så roligt!!




Kommentarer
Postat av: yvonne

Hejsan Samantha!
Så roligt att du träffa en farmor som heter Edith. Jag blev var i hjärtat när jag kom att tänka på din gammelmormor och min mor som också hette Edith. Ja, kära du nu får du njuta av Amerika för det är inte klokt att det snart bär hemåt.
Kramar
Vonne

Svar: Visst är de lite roligt att hon också heter Edith :)) Jag vet!! Det är inte klokt att de snart är över :(( kramar <3
None None

2013-04-30, 08:34:26
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Stort GRATTIS på 1:års dagen, snart bär det hemåt med många nya erfarenheter och fantastiska upplevelser, borta bra men hemma bäst så blir det nog när du får lite distans till ditt Amerikaår.
JÄTTEKRAMAR från Mormor och Morfar.

Svar: Tack så super mycket :)) Jaa, de hoppas jag de blir. kommer sakna de massssor bara!! Kramar <3
None None

2013-04-30, 08:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback