Happy birthday Holden and Paige :)
Publicerat: 2013-05-15, 17:08:29


Igår va de ingen vanlig dag, för de va Holden och Paige födelsedag, Hurra hurra hurra :)) Mina små barn fyllde 9 år igår och de firades. Vi stack till Moonshine, en riktigt fin och dyr restaurang i Millburn. Jag hade aldrig varit där innan, men vilket ställe!! Jag beställde stek, wild mushrooms med älskade bearnaisesås :)) har inte ätit de på hela året här, och fy faaaan vad gott de va!! Sen blev de dessert, och jag tog mörk choklad mousse som också va helt gudomlig. Barnen gillade de också, och va riktigt glada. Paige är bara för söt, hon kom med lite söta kommentarer igår och jag kommer sakna den ungen sååååå mycket!! Till deras dessert så fick de vars ett ljus i och
Howie sa till dom: "make a wish!"
Och då sa Paige: "Do you want to know what i wished?"
och jag svarade: "Your not suppose to tell you wish, because then it can't come true."
Paige: "But I can, because I know it can't come true."
Då kommer söta Paige och viskar i mitt öra: "I wished that you would stay with us forever". :)) Söta söta Paige!!  Och när hon behövde gå på toaletten på restaurangen, så frågade hon mig om jag kunde gå med henne, och själv klart kunde jag de. Och Paige sa: "I'm so happy now that I have a girl that I can go to the bathroom with." haha, de är inte så att jag är de första tjej au pairen som de har. Och jag tänkte att jag står och väntar utanför men, nej, hon ville ha sällskap inne på toaletten. Riktig girlpower :P haha 
 
I alla fall så önskade de sig en hel dag med mig innan jag åkte, vilket kommer bli svår eftersom jag inte har så långt tid kvar. Men jag ska i alla fall fixa en halv dag en dag nästa vecka efter de kommer hem från skolan. Och de kan välja vad de vill göra och sen kan vi gå ut och äta :) 
 
Igår kväll stack jag och hämtade Emilia och Julie och sen stack vi inte till NYC. Först gick vi till SNAP, en bar för att träffa upp Eddie och sen tog vi subwayn till Greenhouse :) Kul som alltid!! Och de blev även ännu en kändis kväll. French Montana va där igen, och han gjorde även ett litet uppträdande, vilket va ganska häftigt :) Har inte super koll på vilka som va där igår, men i alla fall så va även busta Rhymes också där. Vi va hemma vid 5 tiden. Och nu blir de snart en sushi date med finaste Julie :))) Wiiihhhhoooo!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback