Världens sämsta dag!!
Publicerat: 2013-05-23, 02:56:44


Idag har jag inte haft en bra dag alls, jag har varit jätte deppig och bra velat gråta hela dagen. Just idag så ville jag bara ta första bästa flyg och komma hem till mamma. Jag och Julie har bråkat och det är inte alls bra mellan oss. Jag har stört mig på lite småsaker hos henne länge, men jag är en person som inte säger de utan håller dom inne och så blir de bara värre och tillslut så pallar jag inte med den personen mer. Så igår kom jag med en kommentar till henne, och hon tog den på helt fel sätt och nu fick jag allt i ryggen på sms idag. Och jag kan säga att hon är inte guds bästa barn, hon har gjort en del saker på senaste som verkligen har sårat mig. Men Julie när hon blir sur och arg, så lyssnar hon inte på vad andra människor har att säga!! Så allt de jag har sagt till henne, vänder hon oh så blir de riktat och dåligt mot mig istället. Men men... de blir väl bra igen. Får jag hoppas!! Har frågat henne hela dagen idag om vi inte kan träffas och prata och ta de live istället, men nä de vill hon inte. Så då får väl hon va de dåliga personen då och inte vågra prata om de live!! 
 
Annars har jag varit hos doktern med mina värdbarn, de hade bara en rutin kontroll. Men de gick bra. Sen stack jag till Target och skrev ut lite bilder på barnen och köpte två tavelramar och så satte jag mig och pyssla med de till barnen. De ska de få som en liten avskedsgåva av mig :) Vill ge de något så de alltid kommer minnas mig. Sen körde jag till biblioteket och skrev ut min flygbiljett och bokade ett andra bagage. Så nu kan jag kryssa av de på listan :) Phhhhuuu!! 
 
Just a bad, bad, really bad day!! :((( 



Kommentarer
Postat av: yvonne

Kära Samantha - du ska se att det ordnar sig. Ni har ju varit kompisar så länge och då tycker jag att man ska väl kunna vara öppna mot varandra. Det är bra att säga ifrån, men blir inte alltid populärt. Fast kan man ta emot komplimanger ska man väl även kunna ta sådant som kanske inte är roligt att höra. Hon vet ju att du gillar henne, men hon får inse att hon inte är felfri och det är ingen. Hoppas att det ordnar sig och många kramar från Vonne

Svar: Tack Vonne, de är så sant som du säger!! Allting är nu löst mellan oss :) kramar
None None

2013-05-23, 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback