Kortis :P
Publicerat: 2013-05-07, 03:54:01


De blir en liten kort uppdatering bara för ni ska få något att läsa :P Ska iväg om en liten stund till Rutgers med Emilia för att gå ut och ta några öl med Mike och någon av hans kompisar. Ska bli svina kul att träffa honom igen :)) 
 
Helgen blev i alla fall riktigt lyckad, som alltid :)) Hängde med Jessie hela lördagen och bara chillade och sen  stack vi hem till henne och gjorde oss i ordning och stack ut till Greenhouse. Ska berätta mer om de i ett annat inlägg imorgon när jag har mer tid. Och igår kom äntligen älskade Julie hem :)) Finally!! Men de har varit en bra vecka fast hon inte va här. Jag lyckades ta mig igenom den ;) haha.. Men igår när jag började tänka lite, och jag kollade igenom gamla sms på min amerikanska telefon, så började jag gråta :( Jag börjar nu inse att jag fakstisk ska åka hem snart. Och de är så mycket jag kommer sakna och jag känner mig inte färdig med visa saker här tyvärr :( Och de börjar nu hända lite saker som får mig till att vilja stanna längre. Men tyvärr är de försent och jag behöver komma hem och börja mitt riktiga liv. Jag kommer ju tillbaka, men de blir aldrig de samma. Men vad är en bal på slottet... Kommer i alla fall bli svin kul att träffa er alla där hemma igen :)) 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback