Rihanna in the building!!
Publicerat: 2013-05-08, 18:43:00


Får väl börja med att skriva hur de va på Rutgers för att träffa Mike. Vi gjorde inte så mycket. Vi körde först och handla lite öl och sen begav vi oss hem till Mikes hus, och så umgicks vi med hans rumskompis George. Kollade på en film och drack lite öl. Eftersom jag va den lyckliga som fick köra, så vill jag tilläga att de inte blev några öl för mig :( Lite senare blev vi hungriga, så vi körde till White castle och köpte med oss lite mat. Vi körde sen tillbaka och chillade lite till. Emilia och jag va hemma vid 5 tiden på morgonen :P Fast vi inte gjorde mycket, så blev de en lyckad Måndag och de va kul att få träffa mikey igen :))
 
På tisdags morgonen jobbade jag 45 min. Kan erkänna att jag va svin trött efter mindre än 2 timmars sömn :P Men efter barnen stuckit, gick jag upp och sov lite till. Rund 10 tiden skickar Julie sms till mig att hon är på väg hem till mig, så de va dags att vakna. Så de va bara till att palla sig upp. Gjorde lite lunch och chillade lite :) Vid 3 tiden kom barnen hem, och de vanliga schemat sätts igång :P Holden hade en playdate med en kompis, så de lekte lite i poolen Medans Paige umgick med mig :) Vid 5 kom Howie hem och vi körde först för att ta bilder för Paige softball lag och sen körde vi till maplewood för att äta lite Thai mat :)) 
 
Efter jag slutat jobba tog jag min väska och stack hem till Julie för att göra mig redo för kvällen. Tar sen bilen och kör till Jersey city för att sen ta Path train in till City. Vid stationen i NYC möter Jessie upp oss och vi beger oss till Greenhouse :) Kan säga att jag hade ganska höga förväntningar på denna kvällen, eftersom tisdagar är celebrity night at greenhouse. De är alltid massa kändisar ute på tisdagar och de är deras kväll i veckan de flesta är ute. Så jag har velat komma till Greenhouse en tisdag ett tag. Och jag hoppades på att se någon riktigt stor. Och kan ni tänka er, de blev en riktigt big celebrity night!! Vi fick se självaste RIHANNA :))) helt sinnes!! Vi står och dansar och jag vänder mig om, och ca 5 meter bakom mig, får jag syn på henne och jag blir så jäkla starstrucked!! Hon hade haft en konsert i Brooklyn igår och hade sen sin efterfest på greenhouse. Alltid när de kommer in något känt ansikte på Greenhouse så säger dj:n de i högtalarna. Och jag vet inte hur många han ropade ut. Där va masssa knicks spelare, och lite andra artister. Rihanna, T.I., French Montana, Wale, Talib Kwali, JR Smith, K Mart, Iman Shumpert och Busta Rhymes va några av de kända ansiktena som vi såg :) Tuesday is the new Saturday ;) Rihanna at greenhouse :))) STARSTRUCKED!!! French Montana
 



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hejsan Samantha! Snart är filmstjärnelivet slut,om några dagar bär det hemåt, du är efterlängtad av oss alla. Du kommer säkert att drömma tillbaka till USA om dina upplevelser och mest av allt om alla nya vänner och kompisar som du erövrat med din fantastiska charm. JÄTTEKRAMAR från oss, längtar att få ge dej en riktig kram när du kommer hem!

Svar: jaa, snart är dröm livet över! Men jag längtar också efter att få ge er en stor kram :)) <3
None None

2013-05-09, 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback