A sad day :(
Publicerat: 2013-05-14, 14:42:27


Igår va de ingen rolig dag över huvud taget!! Vid 11 tiden så stack jag till flygplatsen för att hämta hem Julie, som kom hem från Miami. De va väl ganska kul att få hem henne igen :P Men sen körde vi direkt till sjukhuset för att hälsa på Marie för sista gången :(( Idag åker hon hem till Sverige för att göra hennes sista operation där. Så de blev massssa tårar kan jag säga :'( Marie har varit en ganska stor del av mitt liv här och jag kommer sakna henne så enormt mycket!! Men just nu önska jag henne bara en säker flyresa och att hon ska bli bra så fort som möjligt och ingen mer smärta. 
 
I alla fall så när vi kom till sjukhuset så höll hon på att träna på hur hon ska göra när hon behöver gå på toaletten på flygplanet. En sån lätt sak, som ingen egentligen hade tänkt på kunde bli så svår för någon. Hon får absolut inte böja sitt högra ben, utan de måste va rakt hela tiden. Och ni vet ju hur små dessa flygplanstoaletterna är. De är bara helt omöjligt!! Och de där dumma försäkringsbolaget tänker inte alls på detta, de tänker inte på människors känslor alls!! Blir såååå arg :@ 
 
Så i bilen på väg hem bara grät jag, dels detta för Marie, att jag ska lämna detta och lite annat hemifrån. Känns bra att jag har Julie som jag bara kunde lätta mitt hjärta för :) Och dagen fortsatt med tårar. Jag har en bok som jag köpte när jag flyttade från Maryland, där alla jag kände från Maryland skrev något och sen vill jag att alla här i New Jersey och New York ska skriva i den. och fina Marie skrev i den igår. Fina människa!! ÄVen Holden och Paige skrev i den. så fina ord från så fina barn!! Inser mer och mer hur mycket jag kommer sakna dom och allt annat. 
 
På kvällen stack jag hem till Julie för att kolla film och bara chilla. Ville bara inte va själv när jag mådde så kast. Hoppas bara att de blir en bättre dag idag!! Fina Marie och jag I will miss you girl!!
 



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Ta det lungt med avskedsfirandet i USA
så du inte missar flyget hem! Bamsekramar från Mormor och Morfar

Svar: haha, nädå, va inte orolig jag kommer hem till er :) Kramar
None None

2013-05-15, 08:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback