Last day :'(
Publicerat: 2013-05-27, 16:34:56


Mina sista timmar i Amerika börjar räknas ner och de känns jätte tråkigt!! Jag gav barnen mina tavlor som jag hade gjort till dom i morrse. Och de blev jätte glada för dom, vilket gjorde mig glad :) Fina ungar!! Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat mer än att jag ska umgås med familjen, och sen ikväll ska vi ha en lite BBQ Fest i vår trädgård :) Och sen ska Julie, Simone och Emilia köra mig till flygplatsen ikväll. Så idag kommer de nog bli en av de tuffare dagarna här, då jag måste säga hejdå till alla de bästa. Min fina, fina familj, Julie, Simone och Emilia :(( 
 
Helt sjukt när jag börjar tänka på de, om ett dygn har jag precis landat i Köpenhamn och står snart och kramar mina saknade föräldrar :) De är en sak som jag verkligen längtar till!! Okej, nu ska jag gå ner och umgås med min familj för en sista gång.
 
See ya soon in Sweden ;) 



Kommentarer
Postat av: Renee

Längtar <3

Svar: <3 <3 <3
None None

2013-05-27, 23:59:37
Postat av: yvonne

Hejsan kära Samantha! Du får väl fortsätta att skriva blogg när du kommer till Sjöbo. Jag har verkligen läst och glatts med dig i alla dina göromål i USA och kommer att sakna lässtunden som jag haft på morgonen. Synd att du inte kan ta med en lilla goa hunden.
Lycklig resa hem
kramar Vonne

Svar: Tack så mycket för att du har följt mig Vonne :)) Haha, ja de är synd att Morgan inte kan följa med mig hem!!
None None

2013-05-28, 11:18:12
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

aw :( tråkigt när det är över.

2014-07-26, 11:20:40
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback