A beer on a wednesday :)
Publicerat: 2013-05-02, 17:20:32


Igår va en väldigt lugn och skön dag :) vi hade jätte fint väder, med sol och värme. Jag bara älskar våren!! Va på en liten shopping tur med farmor på livingstone mall, men jag hittade inget. Tyvärr!! Sen stack vi och åt lunch på en japansk restaurang här i south Orange. Sen kom barnen hem och de dagliga rutinerna sattes igång :p

Efter jag slutat skickade Emilia sms till mig och frågade om jag ville hitta på något, så vi stack till puben här i South Orange och tog några öl :) alltid trevligt på en onsdag!! Vi satte oss i baren sidan om några killar, och trevliga som amerikanarna är så började de prata med oss. Killarna frågade var vi va ifrån och emilia svarade Poland, och då började en av killarna prata polska :p världen är allt bra liten ibland! Vi stannade i alla fall där ett par timmar och bara chillade och snackade skit. Ikväll blir de utgång till Greenhouse :)) vi hoppas på att se någon kändis, i tisdags va Rihanna, flo-rida och massa andra stora artister där :p fatta vad jag blev irriterad på att jag inte va där :( men de tar vi igen ikväll ;) nu ska jag nog på ännu en liten shopping tur eller så blir de picknick med Emilia och hennes värdbarn :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback