Sushi date
Publicerat: 2013-05-21, 05:27:25


Idag stack jag med Julie och åt sushi på vårt favorit ställe i Westfield. De är antagligen sista gången som jag äter där för denna gången :/ Lite sorgligt faktiskt!! Men jag får väl lita på att sushi stället i sjöbo är något. Man kan ju alltid hoppas :P  Jag tog samma rullar som alltid, och de är bara så mumsiga!! Man kan väl säga att jag kör samma tema när jag äter sushi, de är typ räkor och avokado som gäller. Sen körde jag hem och kollade på några avsnitt av Prison break :) 
 
Ikväll körde jag en runda till Julie för att planera och bjuda in folk till helgen. Denna helgen kommer bara bli såååå jäkla bra :)) Är bara rädd att jag har för höga förväntningar, och de brukar aldrig bli bra när jag har de. Så nu försöker jag ta ner mig själv på jorden lite ;) Simone kom också en liten runda till Julie, så de blev en trevlig måndags kväll. 
 
Börjar känna mig lite stressad, de är så mycket som ska hinnas med denna veckan och jag är rädd att något viktigt blir glömt. Biljetter ska skrivas ut, bagage ska bokas, jag ska packa och massa annat. Och de här med packningen, Jag brukar ÄLSKA att packa, verkligen älska de. Jag skriver packlistor flera veckor innan och planerar. Men detta är verkligen inte kul. Jag har knappt börjat packa och jag måste va klar innan fredag för sen är jag inte hemma och jag är upp bokad hela helgen. Så jag måste verkligen ta tag i de NU!! 
 
Förresten så imorrse när jag gick ner för att väcka barnen, så går jag ner i köket och ska göra frukost. Så kollar jag på mitt schema och ser att uppe i kanten har Howie skrivit: Last week och en ledsen smiley face :'( De är tydligen mer än jag som inte vill att jag ska lämna. Älskade familj!!  SUSHI :))) avokado, Shrimp tempura och Scotch plains roll :) Mummmmma!!
Vad Howie skrev på mitt schema :)



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Du kan känna dej stolt för denna ledsna smiley, det hade varit värre om den hade varit glad. Världen kan vara upp och ner ibland.
Kramar från mormor och morfar.

Svar: jo, de är sant :) <3
None None

2013-05-21, 07:56:09
Postat av: Anonym

Jag har en glad smiley i min kalender. Kram mumma <3

Svar: yaaaay :))) <3
None None

2013-05-21, 15:50:40
Postat av: Sandra

Sushi är ju så jäkla gott! :)

2014-08-01, 10:48:00
URL: http://sandybelles.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback