Date med Jessie :))
Publicerat: 2013-05-17, 04:31:12


Idag åkte jag ett tidigt tåg in till city för att träffa Jessie :)) Min fina jessie!! Hon är borta denna helgen, så jag har bara en helg kvar med henne innan jag åker. Så jag vill träffa henne så mycket som möjligt, så då tar jag mig in till city mitt i veckan istället :) Vi hade en mysig date. Vi tog subwayn ner till Brooklyn. Finally I've been in Brooklyn :P haha.. Vi gick ner till Brooklyn park och gick längs vattnet, tog lite foto och sen satte vi oss bara på en bänk och snackade. Eftersom hon inte va här förra helgen, så fick jag ju gå igenom hela den biten och sen fick hon berätta om Miami :) Vi planerade även nästa helg, vilket kommer bli de bästa helgen ever!! Jessie är hemma själv hela helgen, så vi ska bo där från fredag till söndag och bara festa och ha mysigt som vi kan :) Denna helgen är ju min sista och även Julies födelsedag. Så de kommer bli en helg med dunder och brak ;) Sen gick vi till Brooklyn bron och gick över till Manhattan. Sån jäkla fin vy man har över Manhattan där ifrån. Älskade stad :( Så jag hade en härlig dag med min Jessie :)
 
Vid 3 kom barnen hem och de va bara mina hela kvällen :) Howie jobbade sent och sen va han på en middag i city. Så jag fick natta dom själv och allt, vilket jag älskar att göra. Vi va även på Paige softball match. Torsdagarna är den stressiga dagen i veckan och dagen går så jäkla fort. Först kommer paige hem, kör henne till guitarr, hämtar Holden efter extra lektion i skolan, hem, göra middag, Paige softboll, hem, duscha och sen i säng. Busy busy!!
 
Förresten så har min familj hittat sin nästa au pair. Scary!! Nä men hon är också från Sverige. Och jag va faktiskt med och skypade med henne i lördags, och hon verkade jätte trevlig och bra. Så detta kommer säkert bli bra, men hon tar ändå min familj :P haha.. 
jag och Brooklyn bridge Jag och fina Jessie :)) MANHATTAN <3
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback