1 ÅR!!!!!
Publicerat: 2013-05-01, 06:46:17


CRAZZZZZZY!!! Detta är helt galet med idag så firar jag ett år här i USA. Det var idag 1 år sedan som jag lämnade landet lagom, 1 år sedan som jag blev au pair, 1 år i världens bästa land, 1 år med massa härliga och underbara människor, 1 år med 2 underbara familjer, 1 år på egen hand och 1 år som blev de bästa året i mitt liv!! Kunde verkligen inte föreställa mig att detta året skulle bli så här underbart som de blev. Har varit med om så mycket fantasktiska saker och bara massa härliga minnen, träffat underbara människor, som alltid kommer vara en del av mitt liv, bott på den absolut bästa platsen i världen och fått en andra familj. Jag ångrar verkligen inte en sekund att jag gjorde detta!!
 
Tänke visa lite bilder från under mitt år i detta fantastiska land. America, I will miss you, you are and will always be the love of my life!!
Från au pair traning school, första dagen i USA. Den lilla oskyldiga flickan :P April
Destin, Florida med familjen Linton :) Maj
Baltimore Aquarium med Ada :) Juni
Chicago/ Valpariso med familjen Linton. Juli
Va Hemma hos Viris i deras manison :) Juli Åkte upp och träffade Ola och Kim i NYC, Juli
Va på Six flags och åkte världens roligaste berg- och dalbannor, Augusti
Washington med bästa Ada :) Augusti Chilling med tjejerna i Maryland :) September
American Football med Ada :) September Hoppade fallskärm :)) Oktober
Halloween i Washington DC med goda vänner :) Oktober
Flyttade till South Orange, New Jersey :))) November
Firade Thanksgiving i Amerika :) November
Weekend class i NYC med Ada :) December Firade min fösta hanukkah, December
Firade nyår i NYC, December/januari
Mia och hennes kompisar kom och hälsade på :)) Januari
Vad med om min fösta super bowl :) Februari
Såg min fösta live hockey match, Februari
Oliver kom och hälsade på mig :)) Februari Såg min första broadway show :) Februari Ice skating :) Mars
St Patricks day, Mars
Color festival :) Mars Johanna och Stefan kom och hälsade på mig :))  April
Fun days with my girls :))))
Chilling in Central Park :))
Awesome housepartys :))
And the best party life in the world :)))



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har haft ett fantastiskt år. Med mycket erfarenhet och upp levelser. Och jag tycker det har varit fantastiskt att följa dig här på bloggen. Det är som om man varit med själva. Men snart mitt hjärta kommer du hem till mumma <3. Då står jag på flygplatsen med mina stora solglasögon och en näsduk. Love you.

Svar: Jaa, de har verkligen varit ett helt fantastiskt år som jag alltid kommer minnas :)) Ser framemot att ge dig en stor kram mumma! <3<3 love u
None None

2013-05-01, 18:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback