Torsdag
Publicerat: 2013-03-08, 17:16:20


Igår hade barnen halvdag i skolan, så de kom hem redan vid 12.30 tiden. Vilket de även gör idag. Men de va väldigt chill igår ändå, Paige hade en playdate och Maddie tog Holden på bio. Sen vid 3 tiden hämtade jag upp Paige och tog henne på gitarr träning. Så en ganska lugn torsdag :)

Sen på kvällen kom Emilia och Alexandra och hämtade upp mig och Julie och så körde vi till Starbucks för lite häng där :p det har blivit väldigt mycket Starbucks denna veckan, men jag bara älskar att sitta där och snacka skit :) Vi träffade även Shai och hans kompisar där. De är typ där alla au pairer hänger och samlas, där är alltid någon au pair som man träffar när man är där :p de är nog vi som får starbucks att gå runt :p haha.. De kom även masssssa snö här över natten. Jag vaknade upp och kollade ut och blev lite små chockad över all snö som la där. Jag trodde ju våren va på väg nu :( men icke!! Och de snöar fortfarande lite :(

Men ikväll om de blir bättre väder, så ska nog jag och Julie bege oss till Rutgers och träffa Mike och hans kompisar :) tycker de kan bli trevligt!! Så jag hoppas verkligen att vädergudarna är på min sida idag :p

Ha en trevlig helg!! :))




Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Grattis! I dag måndag är det din namnsdag "EGON". Många kramar från mormor och morfar

Svar: Tack så mycket :)) <3
None None

2013-03-11, 07:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback