Torsdag
Publicerat: 2013-03-22, 02:11:26


Imorrse börja jag med att gå vid halv 6 för att börja jobba. Även om jag hatar att klockan ringer så tidigt varje morgon och att jag bara vill sova vidare, så är de faktiskt sååå skönt att komma upp i tid så man får sina saker gjorda ;) har alltid tyckt om att komma upp i tid, så man inte sover bort hela dagen :p jag hann med ett långt Skype samtal med bästa Jojje. Hon va lite nervös över resan :p helt galet!!! Om exakt 2 veckor så landar de här i New Jersey och jag står på flygplatsen med öppna armar :) åhhh, som jag längtar!! Hon va lite små nervös över allt, och vi gick igenom allt som ska hinnas med att göras när de är här. De får ju absolut inte missa något ;) sen tog jag en snabb tur till Short hills mall och köpte en ny foundation. Jag har inte gjort mycket dessa dagarna denna veckan, så jag ville bara ut och få något gjort. Sen ringde fina Julie och berätta att hon och Emila klarade deras amerikanska körkort idag, wiiiiiiieeeeee!!! :))) congratulations girls!!! :D så de blev en liten lunch på dinern i Maplewood med Julie och sen även en froyo för att fira de hela ;)

Annars har det varit en väldigt lugn jobbe dag. Jag körde Paige till hennes gitarr lektion och sen körde vi och hämta Holden i skolan efter hans extra lektion. Sen har de bara lekt med kompisar och chillat framför tvn. När Cal kom hem så föreslog han att vi skulle laga frukost till middag :p men om vi skulle göra de så hade Holden ett krav, och det va att jag skulle göra svenska pannkakor :p haha.. Jag har aldrig gjort en svensk pannkaka i hela mitt liv ;) men jag letade upp ett recept på internet och sen ställde jag mig och gjorde pannkakorna. Lite nervös va jag att de inte skulle lyckas. Men wiiiiiiiieeeeee jag lyckades och de blev mer än godkända av både Cal och Holden :)))

Mamma jag kan laga pannkakor :p haha

Nu ska jag sticka en liten runda till Rutgers och träffa Mike ;) han är äntligen hemma från Cancun, Mexico efter hans springbreak där. Ska bli kul att träffa honom igen :)

Good night, or good morning to you ;)




Kommentarer
Postat av: Renee

Du är duktig du lilla Manta. Var de lika goda som mina :).annars får jag skicka receptet. Hälsade du till Micke från mig? Kram mumma <3

Svar: Nä, dina är nog ett stå vassare ;) Jadå, jag hälsade till honom, han hälsade tillbaka :P kram <3
None None

2013-03-22, 19:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback