Tisdag
Publicerat: 2013-03-13, 04:43:44


Imorrse blev jag väckt av de jäkla städerskorna. Ville bara sova vidare när jag hörde dörr klockan ringa och Morgan skälla!! Men de va bara till att palla sig upp. La mig nere i soffan och skrev klart mina uppsatser och skickade in dom till den där weekend klassen jag tog för några helger sedan. Så nu är de gjort :) skönt!! Vid 10.30 kom Julie och hämtade mig och vi körde först till Livingston mall för att shoppa lite på h&m och Victoria Secret :) hittade 2 bas tröjor på hm och en fin bh på Victoria Secret. Fina Julie hade packat med en liten matsäck, för vi skulle spara pengar på mat :p så de blev en liten picknick mitt inne på shopping centre. Hon hade gjort vars en macka med cream cheese, och så vars en liten våffla som inte va något vidare god :p haha.. Men de slutande med att vi stack till Short hills mall och åt på Cheesecake factory ändå :p muma!!! Men de blev faktiskt vars en sallad istället för något helt onyttigt. Och salladen va svina god!! :)) sen blev de en liten snabb shopping inne på forever 21, men vi hittade inget precis. Vi körde snabbt hem för att möta upp barnen. Vi gjorde lite läxor och sen va de dags för Hebrew school i 2 timmar. De är såååå gutt på tisdagar med den där extra skolan :p då jag blir lite extra ledig ;)

Sen ikväll har jag bara chillat hemma i min säng och kolla på greys anatomy :)) känner att jag håller på att bli förkyld igen :( men min värdpappa sa till mig att sticka ner till CVS och köpa zicam, som man ska ta när man börjar känna av en förkylning. Och som stoppar upp förkylningen lite. Igår kände jag mig lite halv kass, men idag har jag känt mig bättre :) Så jag hoppas att den inte kommer nära mig. Jag vill inte ha dig här!! :p




Kommentarer
Postat av: Renee

Säg inte jäkla städerskor. När du kommer hem. Kommer du att undra var de blir av. Då får du städa själv :). Och dina svarta möbler är inte roliga.
Kram älskar dig lilla noppan <3



Svar: haha, nä de är sant :P Älskar dig mumma <3
None None

2013-03-13, 16:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback