Tisdag
Publicerat: 2013-03-20, 15:57:16


Även igår spenderade jag hela dagen i soffan framför the kardashians :p de "älskade" städerskorna va här på morgonen och de va här ända till 12. Lite segt!! Men jag ska inte klaga för jag kommer faktiskt sakna att få mitt rum städat och lakan bytade varje vecka, och jag behöver faktiskt inte lyfta ett finger här ;p Vid 3 tiden kom barnen hem, vi gjorde läxor, mutiplikations tabellerna och gitarr, sen va de dags att gå och lämna dom på hebrew school. Så när jag kom tillbaka gissa vad jag gjorde? Jo, jag slängde mig på soffan igen och kolla på ännu ett avsnitt av the kardashians :p haha. Jag bara älska den familjen!! När jag slutade jobba stack jag hem till Julie och chillade. Hon har lite deppiga dagar, så hon behövde lite stöd och support, och bara en stor kram från mig :p nu ska jag snart bort om en runda till finaste Marie och snacka lite skit :) fattar inte varför inte jag ser henne mer, när vi bor så jäkla nära varandra. Tjingeling ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback