söndag
Publicerat: 2013-03-05, 15:33:42


Söndagen lyckades bli ganska bra ändå :) Stack in med Maddie (familjens gamla au pair) in till NY vid 11 tiden, vi bara strosa runder lite. Hon visade mig var familjen hade bott innan och alla smultron ställen. Vi stack till Shake Shack och åt en god burgare till lunch. Jag måste bara dit igen, så jäkla goda dom burgarna va!! Sen blev de en froyo på ett av hennes favorit ställe. Ännu en sak som jag kommer sakna med USA när jag åker hem, deras froyo. Alla olika smaker på froyon och sen alla de olika toppingarna som man kan ha på, galet gott!! De blev lite shopping också, fick med min 2 tröjor och ett armband från Forever 21. Hittade en t-shirt med världens bästa tryck, som jag ska ha på mig när jag kommer hem.
 
Vid 5 tiden möte jag upp Julie och Jessie för middag på Vapiano. Där satt vi och pratade lite skit om helgen. Missade ju en del, eftersom jag inte va ute denna helgen :P Sen va de meningen att de skulle bli lite utgång för mig och Julies del. Men när vi kom till Bounce och va på väg in, så möte vi Daouda och gänget i dörren och de va på väg ut. Så vi hängde med dom hem till Bronco (tysk au pair) där vi bara chillade lite. Vi va typ 11 stycken där och alla va från Tyskland, förutom mig och Daouda. Lite tråkigt när alla sitter och pratar tyska och man inte fattar något. Då önskade jag att jag hade pluggat lite extra på när jag hade tyska i skolan :P Vi tog i alla fall tåget hem vid 11 tiden. Så en ganska lugn helg blev de ändå!!
Den fina t-shirten som jag hittade, med bästa trycket ever!! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback