Sick kid!!
Publicerat: 2013-03-05, 15:39:54


I går vaknade jag av att Cal ringde till mig och sa att jag fick börja jobba vid 9 tiden istället, för paige skulle va hemma från skolan. Så de va bara till att palla sig upp. Men de va en väldigt lugn dag, vi spelade lite spel, kolla på film och bara hade de allmänt mysigt. Även om de inte va något hårt arbete, så är de ändå vad de är att jobba hela dagen. Så så fort jag va ledig, så begav jag mig med Maddie till Short Hills mall, för lite shopping och sååå skönt att få komma ut från huset när man har varit inne hela dagen. Vi gick även in på Cheesecake factory, och köpte med oss varsen cheesecake och sen bagav vi oss hem till Marie för lite skit snack :) 
 
Nu ska snart Simone hämta upp mig och Julie, och sen ska vi bege oss till de bästa sushi stället ever :) Eller de är i alla fall vad Simone säger, så de ska bli spännande :P Jag bara ÄLSKAR sushi!!! 
 
Trevlig Tisdag :)) 



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Du har tur när du säger att du älskar sushi, vi har precis fått en nyöppnad sushibar i Sjöbo. Hoppas den är kvar när du kommer hem.Kramar från oss.

Svar: Åhh, hoppas de har riktigt god sushi :))
None None

2013-03-05, 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback