Just 3 month left :'(
Publicerat: 2013-03-01, 05:30:15


Har ikväll varit på starbucks med Julie, där vi även träffade Julie och Kevin även dom au pairer från Frankrike :) de va mycket trevligt!! Vi började att prata om hur de kommer bli när man kommer hem till verkligheten. Den franska Julie berättade att hon hade varit au pair i Boston för 2 år sedan, men att hon saknade det så mycket, så hon va tvungen att åka igen. Hon sa att första veckan när hon kom hem hade hon gråtit varje dag :/ detta gör mig såååå jävla rädd!! Detta är jag helt säker på att så de kommer bli med mig också. Inte för att jag inte kommer vilja träffa er där hemma igen, utan för att de är så mycket jag kommer sakna!!

Man kan ju egentligen säga att de kommer bli precis som när jag åkte hemifrån, då jag lämnade alla jag älskade. Och nu ska jag lämna mitt andra hem och alla de nya människorna som jag har börjat att älska. Den ända skillnaden denna gången är att jag är inte säker på att jag kommer träffa dessa människorna igen. Visst de som står mig närmast här vet jag att jag kommer träffa igen, men man vet aldrig!! När jag lämnade er där hemma, så visste jag helt säkert att jag kom till att träffa er igen. Men jag ska sluta tänka på hemfärden och njuta av mina 3 sista månader i detta fantastiska land!! :))

Vill i alla fall avsluta detta inlägget med att stolt säga att jag har klarat mig i detta stora land helt ensam i 10 månader!! Helt sinnes jäkla sjukt, och jag är så glad och stolt över att jag gjorde detta och att jag faktiskt klarade de :)) wiiiiihhooooooo too me!!! :D




Kommentarer
Postat av: yvonne

Kära lilla du - jag tycker också att du är fantastisk och har klarat allt med bravur. Det har ju inte alltid varit som att åka på en räkmacka. Emellanåt har det också varit kämpigt. Jag håller på dig kramar Vonne

Svar: Nä, de har inte alltid varit lätt och roligt att vara här!! KRAMAR <3
None None

2013-03-01, 09:01:10
Postat av: Renee

Tänk så många vänner du fått. Och så många platser som du kan få åka till. Riktiga vänner finns alltid, de behöver man inte träffa ofta. De finns där när man behöver dem. Om nu Ada ska stanna kan du ju hälsa på henne där. Och även när hon kommer hem. Och Julie har du inte så långt till. Och ni kan bestämma att ha åter träff. Det är bara du som bestämmer hur det ska bli :) älska dig och är så glad att du verkligen gjorde det <3

Svar: älskar dig också mamma!! de är så sant de du säger :) <3
None None

2013-03-01, 10:00:17
Postat av: Mormor och Morfar.

Hallo our favorite girl! Vi grattar dej för ytterligare en avverkad månad. Vi ser fram emot när vi kan ge dej en kram här hemma. Hälsningar Mormor och Morfar

Svar: Tack så mycket :) Jag ser också fram emot en stor kram när jag kommer hem!! <3
None None

2013-03-01, 19:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback