Grattis finaste Johanna på födelsedagen :))
Publicerat: 2013-03-28, 02:13:43


Idag är de ingen vanlig dag, för idag är de världens bästa Johannas födelsedag, HURRA HURRA HURRA :))) Wiiiihhhhooooo!! Idag blir den gamla hagan hela 24 år gammal och bara 6 år kvar till 30 ;P hihi.. Jag pratade med henne lite snabbt innan, och de är alltid kul att få höra din röst och jag blir så glad i hela kroppen av dig :)) Hoppas du hade en underbar dag och att ni firade för mig också!! Och jag vet att du åt en extra bit tårta för mig också, för på den biten sviker du mig aldrig ;) haha.. FOOD BUDDIES!! :))) Saknar dig min vän, men bara 1 GALEN VECKA KVAR!!! Längtar såååååå, yeeeeehooooo!! Love you my darling <3 <3 ÖJA Mys med bästa vän :))
Nyktra på Öja, de va tider de :P haha 
Och här va de lite sämre, fulla och galna på marknaden ;) haha 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Jojje

TACK :-) glömde ju tacka dig min lilla Same :-) <3

Svar: Varsågod fina Jojje :) <3
None None

2013-03-31, 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback