Glad påsk :)
Publicerat: 2013-03-30, 04:07:46


Får väl börja med att skriva glad påsk på er alla där hemma :)) tror inte de kommer bli mycke till påsk firande här på andra sidan Atlanten. Men de tar vi när jag kommer hem, som allt annat!! ;) hihi..

Idag ha jag i alla fall jobba hela dagen, då barnen har varit fria från skolan. De hade vars en playdate hemma hos oss, så idag ha jag tagit hand om 5 ungar. Fast jag inte gör mycket, och de klara sig ganska mycke själv. Så är de högljuda och skrikiga och man är ganska trött i huvudet efter en hel dag med en massa barn :p men vi hade de kul!! föresten så fick jag laga ännu mer svenska pannkakor till Holden i morrse, då han ville ha de till frukost :)) de gick viss hem hos honom ;) Och gjorde en egen liten mix, och mixade lite socker. Som blev himla bra om ja får säga de sälv ;p

Nu ligger jag här hemma och trycker i mig en ben & Jerry glass och kolla på någon film. Medans Julie och Jessie är påväg till Catch och RDV och ska skaka lite rumpa :p men jag ska jobba imorgon vid 12 och så ska jag skypa med min underbara familj, som ska hem till mormor och morfar på påskmiddag. Så ja ska få skypa med hela släkten på mammas sida :)) woooohhhoooooo!! Ska bli ganska skön att bara stanna hemma och sova :p lol

Natti Natti :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback