En kväll med sex and the city!!
Publicerat: 2013-03-03, 03:50:40


Istället för att befinna mig i staden med stort S, så sitter jag här hemma och kollar på världens bästa film om staden med stort S. Alltså de näst bästa!! Sitter och kollar på Sex and the city, och den får mig alltid på sånt jäkla bra humör :) Bestämde mig för att stanna hemma ikväll ändå och ha en trevlig kväll med familjen och bara chilla. Jag jobbade typ bara till 5 idag. Men familjens gamla au pair kom idag och vi beställde hem kinamat och bara hade de trevligt, så jag ville inte lämna. Och sen runt 8 när barnen gick och la sig så va jag inte riktigt på bästa humör för en kväll i city. Visst de är jag väl alltid, men kände att jag inte palla fixa mig, ta mig ner till tåget, och sen när man väl kommer till rätta och till rätt plats, de tar tid och arbete vet ni ;) Men jag och Madeleine (ex au pair) har i alla fall bestämt att vi ska ta oss in till stan imorgon :)) sen ska jag eller vi möta upp Julie där och kanske gå på en av bruncherna, så jag kan få dansa av mig lite :p Min familj och Madeleine bodde ju på Manhattan innan, så hon kan typ Manhattan precis som jag kan mitt New Jersey :p så hon har lovat mig att visa mig alla smultron ställen, så de ser vi fram emot!! :))

Annars har de varit en riktigt lugn dag. Började med att skypa med mamma och pappa och gratulera världens bästa pappa på födelsedagen :) både Paige och Holden va med ett tag och va med och skypa dom också :) sen har vi bara chillat framför tvn och spelat lite xbox :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback