En dag med kardashians och starbucks häng :))
Publicerat: 2013-03-07, 05:28:29


Jag och Julie har blivit helt besatta av keeping it up with the kardashians showen :p jag har nog sett den 2 gånger redan, men de är ju bara så bra!! Så vid 12 tiden stack jag hem till Julie, vi drack te och kollade några avsnitt :) Mys!! sen blev de jobb några timmar, men började typ inte förrän vid halv 5, för barnen hade tid hos doktorn på eftermiddan, och min värdpappa tog dom dit.

Efter jag slutat kom Julie och Julia och hämtade upp mig, och så stack vi till starbucks :) där vi möte upp Emilia, Marie, Hannah och några andra tjejer :)) vi stannade ända tills de stängde vid 11 tiden :p älskar att hänga där!! Vi gjorde lite planer inför fredag, som nog kommer bli riktigt bra :) så alltså en väldigt lugn och skön onsdag blev de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback