Easter gift from mommy :))
Publicerat: 2013-03-28, 02:28:50


Igår när jag kom hem från pass overn på Long Island, så hade jag fått ett paket :)) Blir alltid så glad när jag får post här, inga tråkiga räkningar här inte ;) Bara massa skojsigheter!! de va dinaste mamma som hade skickat ett litet påsk paket, med 2 av mina favorit tidningar, 2 choklad och de älskade svanska lösgodiset i ett söt påskägg :)) Åhhh, ett riktigt underbart slut på mina helgdagar. Så jag går och små tar av godiset hela tiden. Jag vill försöka spara lite, och gå ner lite i vikt innan Jojje och Stefan kommer nästa vecka. Men när jag vet att där ligger godis och väntar på mig på mitt rum, de går bara inte!! Men får kanske ta de efter de har varit här i stället. Vill se extra bra ut när jag kommer hem ju ;) 
 
Annars har jag inte gjort mycket idag. Skulle egentligen på lunch med Julie idag, men hon skickade ett sms imorrse och sa att hennes ena tjej va sjuk. Så hon fick snällt stanna hemma :( Fuck that!! Så jag tog en slö dag här hemma istället. Fixade lite med mina skatte papper, och jag är typ klar och ska väl ta mig i kragen och skicka in de imorgon. Tog även en prommenad med sötaste Morgan, då de va helt underbart väder idag :)) Solen sken och de va säkert 15 grader ute. I'm loving it!! Så Jojje, våren hinner kanske komma lite tills ni kommer :P Jag hoppas bara inte på mer snö.
Söta Morgan :) Ser ni hennes ena tass? Den är rakad på en del av hennes ben, och vi kallar den pompom tassen :P De ser ut som hon håller i en liten pompom :P Go Cheerleader Morgan!! Påsk paketet från bästaste mamma :) Tack mumma, älskar dig!! <3 Svenskt lösgodis!!! MUMA :))
 



Kommentarer
Postat av: Jojje

Ja jag hoppas våren är kommen när vi kommer ;-)

Svar: De hoppas jag också :))
None None

2013-03-31, 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback