Då va de måndag, IGEN!! :(
Publicerat: 2013-03-19, 04:37:10


Helgen går såååå jäkla snabbt, men den är snabbt här igen ska jag se :p jag hade i alla fall en as bra helg, bästa helgen på länge!! Ska berätta mer om den i ett inlägg imorgon. Idag har det varit en riktigt slö dag, ganska skönt faktiskt eftersom helgen blev ganska hård :p jag ska börja jobba morgnar några gånger i veckan nu också, så jag hade min första morgon i morrse. Men de är inget avancerat, ta fram frukost, se till så de tar på sig, borsta tänder, packar väskor och kommer ut till bussen i tid. Och de är bara 50 minuter på morgonen som jag jobbar. Så i morrse när jag hade fått iväg barnen, gick jag faktiskt upp och sov ett par timmar till :) såååå skönt!! Se tog jag en dusch, slängde mig på soffan och där har jag legat hela dagen och kollat på the Kardashians :) I love it!!

Sen ikväll va jag på den vanliga mötes platsen, starbucks med Julie och Emilia och snacka skit om helgen :p alltid trevligt :)))

Slöa dagar gillar jag ibland :p




Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Grattis på namnsdagen det är Josefin i
dag. Många kramar från Mormor och Morfar.

Svar: åhh tack så mycket :)) <3
None None

2013-03-19, 08:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback