Busy weekend :))
Publicerat: 2013-03-12, 04:37:46


Sorry för väldigt dålig uppdatering i helgen :( men nu kommer de ett lite längre inlägg istället :))

Fredag hade barnen ännu en halv dag i skolan. Så de kom hem vid halv 1 och sen körde vi och hämta barnens andra pappa, Leo vid tågstationen. Sen körde vi alla och åt lunch i Maplewood, trevligt trevligt!! De blev en väldigt lugn fredag, då jag sen fick sluta redan vid 6, Wiiiihhhhoooo :)) och då stack jag direkt till Julie, för att fixa till mig lite för kvällen. De va meningen att vi skulle köra till Rutgers redan vid 9 tiden, men vi bestämde oss för att vänta på Emilia som skulle sluta vid 10, för hon ville också med. Så snälla vi är :p men hennes värdföräldrar va inte hemma förren efter 11 :/ lite segt!! Men vi stack till Rutgers ändå. Möte upp Mike på en bar och vi fick träffa en hel del andra good looking football players ;) där va väldigt mycket folk, men kul hade vi de!! Jag va nykter, då de va jag som körde denna kvällen. Men de lyckades ändå bli en riktigt bra kväll. Efter att baren stängde runt 2 tiden, så stack vi hem till Mike och hans teammates hus och efterfesta lite. Vi hade svin kul, även om vi bara va 6 pers :p de va så kul så vi va inte hemma förrän vid 6 på morgonen :p haha.. De va kul att få träffa Mike igen :)

Lördag jobbade jag lite på dagen, sen va de dags för att fixa mig igen :p ett hårt liv som au pair ;) haha.. Vi tog tåget vid 5 tiden och stack in till Pranna och träffade upp alla. Efter Pranna stack vi hem till Jessie och bara hängde och drack lite. Runt 12 tiden tog vi subwayn ner till Greenhouse för lite dans :p men så jävla packat där va med folk!! De är inte alls kul när där är så mycket folk så man inte ens kan dansa :/ sen följde vi med hem till Eddie och sov där.

Söndag vaknade vi runt 1 tiden, då även vi hade ställt om klockan på natten där. Så vi förlorade 1 timmes sömn :( hatar de!! Men i alla fall så va Eddie så gullig och lagade middag till oss :)) de blev kyckling och potatis, muma!! Där hängde vi hela dagen, kollade massa filmer och bara chilla. Jag älskar dagar som dessa, och jag kommer sakna de sååååå!! Vi tog inte tåget hem förrän vid 11.

Så en väldigt busy men rolig helg :)) ikväll va jag med Julie och Emilia på starbucks :) Julie och jag kollade lite på basket biljetter till söndag, vi är lite sugna på att gå och kolla på en match :p men får se hur de blir med den biten..




Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Klart att du ska gå på basket, där finns dom största teknikerna med boll alla kategorier, otroligt att så stora människor kan vara så skickliga med boll. Ha en bra basketdag.
Kramar Mormor och Morfar

Svar: De blev ingen basket denna helgen, men de kommer absolut bli en annan helg :) Kramar
None None

2013-03-12, 08:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback