Best weekend ever!! :)))
Publicerat: 2013-03-19, 14:48:34


jaha då börjar vi väl med Fredagen då :P Vid 5 tiden tog jag och barnen tåget in till City, för jag skulle lämna av dom till sin andra pappa. Där de spenderade sin helg. Så jag har varit ledig hela helgen, vilket va såååå skönt!! Sen gick jag till Forever 21, H&M och lite andra affärer, för jag väntada på att Julie och Emilia skulle komma in. Men seg som Julie är, så fick jag vänta i 2 timmar :( Hon sa att hon skulle ta tåget ca 30 min efter mig, men icke!! Och jag skickade sms till både henne och Emilia och ingen av dom svarade. Detta gjorde mig så jäkla arg!!! Om de bara hade svarat så hade jag i alla fall vetat när de skulle kommit. Men men, de kom ju till slut. Och sen begav vi oss hem till jessie, för lite fixande och förfest :) sen begav vi oss till de efterlängtade Tenjune, som de va ett tag sedan som vi va på. Och de va bara såååå bra!! Har alltid så jäkla kul där. Efter Tenjune så stack vi även en liten tur till RDV, och möte upp Eddie :) Sen följde vi med Eddie hem och spenderade natten där.
 
Vid 10 tiden ringde klockan, och de va bara till att palla sig upp. De blev frukost på Dunking donuts, och vi tog subwayn ner för att möta upp Jessie :) Sen stack vi till 5th Ave för att komma på den berömda st Patricks day paraden :) Såg väldigt mycket fram emot detta. Då jag har de på min "to do list" här i Amerika, att jag vill se en Parad här. Så de kan jag checka av nu!! Hade väl väntat mig lite mer, men va ganska kul med alla dansare och säckpipor. Det va även kul att se alla som hade grönt på sig, och där va massa folk som va helt utspökade :P Men de va så jäkla kalt och de började även snöa när vi stod där och väntade. Så vi stack till Sturbucks, och spenderad säkert nästan 2 timmar där. Vi bara chillade och snackade skit :P Vi väntade till Pranna öppnade vid 3 tiden, sen stack vi dit där en  liten snabbis. Bara dansade lite och träffade alla goa människor. Men gud så trötta vi va!! Så vi stack och åt en liten snabb middag och sen stack vi hem till jessie för att ta en liten power nap :P vi sov nästan 2 timmar, så skönt!!! men sen va de dags att fixa oss igen för att bege oss till Greenhouse. och även de blev riktigt lyckat!! Där va massssa folk, helt packat va de. Och jag hatar de i vanliga fall. men de gjorde faktiskt inte så mycket denna gången. Där va bara massa bra folk vid vårt bord denna gången, och massa folk som vi kände :) Så de blev riktigt lyckat!! Vi stack väl hem runt 4:30 tiden, hem till Eddie ännu en gång :P
 
Vaknade upp runt 11 eller 12 tiden. Chillade och sen stack vi till affären för att handla lite mat, för att laga middag tillsammans :) jessie kom också över. Så de blev biffgryta, ris och sallad, de blev riktigt bra om jag får säga de själv :P Sen lite glass till efterrätt ;) Sen kollade vi bara på massa filmer, jag och Julie tog även en liten tupplur. Sen tog vi tåget hem vid 11 tiden. 
 
Detta va en riktigt lyckat helg, massa roliga utgångar, bara massa sköna människor och roliga saker som hände hela helgen :)) Jag vill ha fler helger som denna, TACK!!!
Jag och Julie :)
Julie och Jessie :) Jag i min nya frilla :P Julie, Jessie och Emilia på st patricks paraden :)
Me and Julze :)
St Patricks paraden
Säckpipor :P
Powernap at Jessies :P
Jag i lugg och den gröna scalen, måste ju ha något grönt på St Patricks dagen, annars får man en smäll ;)
Julie at Greenhouse :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback