Ännu en lyckad helg!! :))
Publicerat: 2013-03-25, 16:19:26


Då har ännu en bra helg passerat, och även denna va väldigt full späckad! 
 
I lördags tog jag tåget in till city vid 2 tiden. Jag möte sen upp Julie och vi stack till vapiano för lunch :) Blev svamp pasta, så jäkla god mat de har där!! Sen stod vi och valde mellan att sticka en liten runda till Pranna eller hänga med Jessie som stöd när hon skulle bli tatuerad. Och vi valde faktiskt att hänga med Jessie :P Hon tatuera in ett hjärta på ena sidan av foten, precis som jag fast på ett annat ställe på foten och sen ett kors på andra foten på samma ställe. De blev riktigt bra faktiskt :) Och sen blev det även ett besök hos hennes piercare, för hon behövde hjälp med att byta en pircing. Och då gjorde även Julie en piercing i ena örat :P Men jag höll mig ifrån både tatuering och pircing ;) duktigt va? :P haha.. Sen så stack jessie hem och vi kunde inte följa med henne, för henne värdmamma va sjuk :/ Så jag och Julie fick hänga på mcdonalds istället :P Kändes som man va lite av en av uteliggarna när man satt där i ett antal timmar med dom :P haha.. Men de gick väl bra! Vi möte sen upp gänget utanför Greenhouse och så blev de lite festande. Hade kul som alltid!!
 
Vi sov över hos Eddie och denna gången hängde även Jessie med till honom på en sleep over :) Vi hade en riktigt bra söndag!! Vi stack och handla och sen lagade vi middag tillsammans, denna gången blev de Jessie som lagade sina klassiska wraps. MUMS!!!! Och sen köpte vi även en äppelkaka med vanilj glass, kan söndagen bli ännu bättre? Nä, tror inte de :P
 
Och förrsten så fick jag en friare i lördags :P Vi skulle gå till subway stationen och så kom de fram en kille och presenterade sig för mig och tog min hand. Och så sa han att han aldrig hade sett något vackrare och att jag va super söt :P Sen frågade han mig: "Do you want to run away to hawaii and get married?" Jag bara WHAT!? :p hahah Så jag tackade nä coh sen bara fortsatte han med sina kommentarer, hahaha.. Så kul!! It only happens in New York!! Helt galet, detta hade aldrig hänt hemma ;P 
 
Nu ska jag iväg till branens farmor och spendera natten där. De är någon jude helgdag, passover idag och imorgon, så vi ska dit och ungås med Howies släkt. vet inte riktigt vad dessa helgdagarna innebär, men de har i alla fall med mycket mat att göra :P haha de gillas!!
Jag och julie på Greenhouse :) 
Jessie at greenhouse :p haha
Matlaggning på G :)
MUMMMMS!!! :)
Äppelkaka och kolasås :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback