"You Rock Sam"
Publicerat: 2013-01-16, 04:37:25


Igår när mina värdbarn kom hem från skolan, så hade Holden något som han ville ge till mig. Han hade gjort ett fint kuvärr till mig, med mitt namn på och i de la där en lapp som där stod "You Rock Sam" :) Hur gulligt ät inte de?!! Tycker verkligen om mina värdbarn så mycket, och jag blir så glad när de säger att de gillar mig!! Härom dagen så sa de till mig att jag kommer nog bli en av deras favorit au pairer :)) YAAAAAAAAAY!!! Jag känner mig så lyckligt lottad som har kommit till en sånn här bra familj :) Men lite irriterande är de, många av de andra au pairerna frågar mig typ varje gång jag träffar dom om hur de går med min familj. För de har hört så mycket dåliga saker om min familj från de två senaste au pairerna. En del har till och med sagt att de har varit oroliga över hur de skulle gå för mig, för de hade hört sånna hemska saker :S Men jag bryr mig inte precis, jag ÄLSKAR min familj och alla kan ju faktiskt inte komma överens :P Är glad att de gamla inte kom överens med dom, så jag kunde få dom ;) hihi
 
Jag kom precis hem från ett litet möte med tjejerna på Starbucks :) Det var jag, Agata, Riina, Alisa, Elize och Simone. Alltid trevligt med massa skit snack ;) haha.. Den fina lappen som Hoilden kom hem med till mig :))) 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Renee

Det är rätt. Man ska inte lyssna på andra, man ska bilda sig en egen uppfattning :) och din familj verkar helt underbar. Love you <3

Svar: De är verkligen underbara :) I love you mommy :) <3
None None

2013-01-16, 13:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback