"You really have a happy and beautiful family" :)
Publicerat: 2013-01-03, 03:30:29


Idag fick jag ett litet paket levererat till dörren :P och det var från finaste farfar :) Blev överlycklig när jag såg att det va en DVD skiva som farfar hade gjort. Jag viste först inte riktigt va det va på den om det var gamla filmer från jular och sånt. Men de visade sig att det var helt nytt material från i år :) Farfar hade klippt ihop från när de va hos Mia i Oslo, bilder från sjöbo, deras trädgård, julafton, lucia, mammas födelsedag och lite annat kul :) han hade verkligen filmat allt och det fick mig att känna mig som om jag verkligen va där :) han hade till och med filmat lite från mitt gamla jobb på Coop :P De hade även varit och hälsat på min gammel farmor Hanna, och filmat henne. Hon lämnade även en liten hälsning till mig som gjorde mig väldigt rörd!! Jag har inte träffat henne på många år, vilket är väldigt dåligt av mig. Det va kul att se henne igen och jag måste verkligen åka och hälsa på henne när jag kommer hem :) Även världens bästa familjen Olofsson hade gjort en liten hälsning. Ni är såna fina människor och detta fick mig att inse hur mycket jag saknar alla där hemma!! Att få se min familj öppna sina julklappa och jag bara får en sån känsla att något saknas, och det var ju jag!! Jag har inte haft hemlängtan på länge nu, och jag har inte gråtit över min familj sen jag kom till New Jersey. Men idag har det kommit lite tårar kan jag säga!! jag är så lyckligt lottat som har såna fina människor i mitt liv :) Och jag är så glad över att ni göra såna här saker för mig, och att ni inte glömmer bort mig!! 
 
Jag kollade faktiskt på filmen tillsammans med min värdfamilj och jag fick berätta allt som han filmade och visa alla släktingar, vilket va väldigt kul!! :) Och det verkade som de gillade det också :) I slutet sa Cal, min ena värdpappa: "You really have a happy and beautiful family!!" Och det har jag verkligen :) Älskar er alla <3 
 
Tack finaste farfar, du är verkligen bäst!! <3
Filmens framsida :)
Och filmens baksida :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback