YAAAAAAAAAAAAYY!!! :D
Publicerat: 2013-01-05, 22:39:21


Skypade precis med min underbara familj och fick reda på att min kära bror kommer och hälsar på mig om bara en månad!! :)))) Är så glad och lycklig!! Så den 6 februari sätter han sin fot på amerikansk mark :P JIIIIIHHHHHHOOOOOOOOO!!!! :) 
 
Igår var jag inne en runda i city med bästa Julie :) Det blev en tur till cluben Tenjune och sen ett besök på Veranda för att träffa Eddie och Daouda :) hade ännu en riktigt bra kväll i New York. Den staden gör mig aldrig besviken :D I'm loving it!! Ikväll blir det ännu en tur in och festa loss. Tror det blir den franska restaurangen, och kanske Veranda igen :) Vi får se var vi hamnar :P Imorgon ska vi antagligen åka skridskor inne i New York, med gänget :) Jag kommer väl ligga som bambi på hal is, är verkligen inte bra på att åka skridskor :P Jag har nog inte åkte på 10 år eller något. Ska bli spännande att se hur de går, ska i alla fall ta med kameran ;) 
Julie och jag på Tenjune :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback