weekend
Publicerat: 2013-01-21, 03:50:18


Denna helgen har varit ganska full av roligheter :) I fredags så stack jag, Julie, Alisa, Steffie och Simone till Cheescake factory på kvällen och jag åt nog världens godaste cheescake!! MUMMMMMA :) Där satt vi och bara hade de mysigt och snackade skit. Sen blev vi lite stressade, som jag och Julie alltid är :P Hon skulle med tåget vid 11, och vi hade lite kort om tid och vi hade alla rödljus emot oss :@ Vi kom till South Orange och tåget va redan där och hon började springa och missad det precis. Så vi körde till Newark istället och vi va inte helt säkra på vägen. Men vi hitta och hon hann precis med de :) YAaaaaaay!! De roliga va att i bilen påväg till Newark så sa Julie "ohh, Jesus really dont want me to go to NYC tonight" Sen när vi stod vid ett rödljus så bestämde vi oss för att prata med killen i bilen sidan om, och höra så vi verkligen va på rätt väg. Och när han rullar ner sitt fönster så ser han precis ut som Jesus :P hahah.. De va så jäkla klockrent!! 
 
I lördags så började jag morgonen med att jobba. Jobbade till 3, men de va väldigt chill. Vi kollade lite tv, spelade xbox och hade de kul :) Sen va de dags att gå och göra sig i ordning för en ute kväll i NYC :D Sen körde jag och hämtade Julie vid stationen och hon gjorde sig iordning. Vi tog tåget in vid 5 tiden och så stack vi först till Pranna, där vi träffade gänget :) Sen begav vi oss till Snap, Taj och älskade Tenjune :)) I had an awsome night, like always with my gals!! :) Marie och Elvira begav sig hem vid 12 tiden, men jag och Julie stannade ute till 4. Sen stack vi hem till Rick och sov där. 
 
Och idag har varit helt galen, roligt galen :P Vi vaknade vid 11 tiden, och vi delade soffa med en kille, Cendy. Och han va helt sjuk!! Han satt och sa att han va gift, men att han och hans fru hade kommit överens om att de ändå kunde ligga med andra, och att han ville va gift med 7 kvinnor och ha 21 barn, hälften tjejer och hälften killar. Och jag sa att de kan du ju inte bestämma, du får ju va du får :P Då sa han att han visste exakt vad han skulle göra för att få som han ville. Om han tog snorren till vänster, så blev de flickor och till höger blir de pojkar :P Helt sjukt!! Skrattade så jag höll på att pissa ner mig :P haha.. Vid 1 tiden så begav vi oss till Union square för att äta på vapiano :)) Sen blev de en liten shopping runda till Soho, men jag köpte ingenting :P Måste spara, spara, spara, Oliver kommer ju om typ 2 veckor!!! :D De har hänt så mycket roliga saker idag, har skrattat massssa :) I love days like these!! :)) 
 
Och nu hänger jag med Julie, vi kollar på bilderna sen igår, kollar tv och bara chillar :) 
Min älskade cheesecake :)
Elvira, Marie, Julie och jag på Pranna :)
Having fun by myself ;) I bilen till Snap :)
På Snap
Marie, Rick och Elvira
Bitch ;) 



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! En JÄTTEKRAM från oss på kramens dag.

Svar: Och ni får massa stora kramar tillbaka :) <3
None None

2013-01-21, 10:02:17
Postat av: Elin

Åååh så god cheescaken ser ut! Åt också en med choklad när vi var på cheesecake factory :D Så jäkla god! :) <3

Svar: dom är riktigt jäkla goda!! :) <3
None None

2013-01-21, 15:36:07
URL: http://distinguish.blogg.se
Postat av: jojje

så fin du är Sam :)

Svar: Tack Jojje :) <3
None None

2013-01-21, 21:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback