Torsdag
Publicerat: 2013-01-25, 03:52:35


Idag tog jag mig faktiskt upp tidigt, för jag och Julie hade bestämt att vi skulle åka till Short hills mall tidigt och äta frukost. Hon behövde lämna in sin telefon på lagning. Men tror ni att vi kom iväg i tid?? :P hahah. Vi skulle köra vid 9:30, men jag hämtade henne 10:30 :P Men men, skit samma. Jag har lärt mig vid de häär laget. Och helt ärligt så va de inte bara hennes fel, jag hade en liten skype date imorrse, som drog ut lite på tiden :P Men i alla fall, väl när vi va där så stack vi och provade massa smink på M.A.C. Så vi blev riktigt snygga ;) Och sen blev de ett besök på Forever 21, som jag kommer sakna den affären när jag kommer hem till Sverige :( Blev inte så jätte mycket, en klänning och två par örhänge :) Och sen stack vi och åt lunch på Cheesecake factory :D Jag åt mushroom burger med pommes, som var SVIN gott!!! och sen delade jag och Julie på en Cheesecake, LYCKA!! :P Och sen när vi kom hem så kom vi på att vi glömde lämna in telefonen på lagning :P hahaha OPPPPPPS :P Så de får väl bli ett nytt besök nästa vecka ;)
 
Igår kväll va jag och mös hos Julie :) Vi bara hängde på hennes rum, tog massa roliga bilder, åt tyskt godis, chatta med Eddie och hade det mysigt :D Jag skulle ju egentligen hjälpa henne med sitt hår, men de blev inte. Hon backade ur i sista sekunden ;) Vi ska antagligen göra de en dag nästa vecka, om hon vågar :P
 
Jag fick föresten en inbjudan idag på facebook till ett super bowl party nästa söndag :) Yaaaaaaay, Ska faktiskt bli riktigt kul!! Vi är 95 stycken som är bjudna och vi ska va i en lägenhet i NYC, så vi får se hur de blir :P GOOOOOO RAVENS!!!! :P 
Min nya klänning från forever 21 :)
Nya örhänge :) Tappade ett av mina favorit örhänge i helgen, de va inga dyra men ändå :( Men jag hittade ett par så va väldigt lika, som gjorde mig såååå glad!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback