Tenjune :)
Publicerat: 2013-01-14, 03:24:42


Jaha då var denna helgen över :( Men ser framemot en ny vecka och nya roligheter ;) Igår jobbade jag till typ 9:30, mina värdpappor va ute på middag med några vänner. Så jag hade en bra kväll med mina barn :P passade även deras väns barn, han va 12 år och lite små märklig :P haha.. Men vi hade en bra kväll, vi åt thaimat och kollade på wipeout :) Sen när mina värdpappor kom hem, så stack jag sanbbt upp och byta om för att sen bli hämtat av Julie och bege oss in till City för party party ;) Jag kan väl säga att de va kanske inte vår kväll igår :P Julie är ganska dålig på tider och vi stressar alltid när vi ska någon stanns, vilket jag hatar, verkligen hatar!! Och igår skicka hon sms till mig att hon kom och hämtade mig vid 9:45 och sen skulle vi köra till stationen och tåget gick 9:54. Men seg som hon är så va hon hos mig vid 9:51 eller något. Och jag blir alltid uppjagad och jagar på henne, vilket hon säkert inte gillar :P haha. Men tidspessimist som jag är, så får hon ta de ;) Så vi missade ju så klart tåget :( Men vi va inte ledsna för de, vi gick till baren i maplewood och tog en öl istället och så tog vi tåget vid 11 istället. Och vi höll även på att missa de, men vi hann precis :)
 
Så vi begav oss till vårt älskade Tenjune, och hade det lovley like always :) Folk har sagt till oss att de är stängt för renovering, men tydligen inte. Yaaaaaaay :D Sen va de meningen att vi skulle gå till highland och möta upp Eddie och de andra. Men vi stannade lite länge på tenjune, så när vi väl kom till highland så va de försent att gå in :P Så Eddie kom ut till oss istället och så begav vi oss för att äta och sen hem och sova hos Eddie :) Jag älskar bara våra taxiresor till Eddies lägenhet, vi har alltid det så kul!! Igår fick jag tips från Eddie hur man hanterar killarna här i amerika :P haha alltså hur jag ska agera för att få killen mer intrreserad av mig, så vi får se hur de funkar. Får kanske sätta de på prov nästa helg ;) 
 
Senare på natten då vi skulle gå och möta Eddie, så trillade vi :( Eller Julie höll armkrok på mig och där vi va igår nere i meatpacking district, är gatorna gjorda av kullersten. Och det är ju rena döden att gå på med högklackat :( Så eftersom hon höll i mig och så tappade hon balansen och trilla, så hon drog ju med mig i fallet. Fast de va hon som trillade, så va de jag som tog skadan :( Jag skrapade upp hela mitt ena knä och så har de blivit lite svullet :( ONT ONT!! Men när vi hade trillat, så stannade vi säkert på marken ett par minuter och bara skrattade. haha, lite kul va de ju :P Så de va inte vå kväll!! 
 
Idag har det varit en väldigt slapp dag. Stannade hos Eddie till 4 och sen åkte jag hem själv, för jag hade en date att gå på ;) hahaha.. Och så träffade jag Mike ett tag ikväll och hade en trevligt stund :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback