Stunder som dessa...
Publicerat: 2013-01-24, 02:55:25


...kommer jag minnas föralltid!! :) Hade precis ett sånt där underbar kväll med mitt värdbarn Paige, som sätter sig direkt på hjärtat och som jag kommer minnas föralltid :D Vi har haft en riktigt rolig kväll, vi gick ner i källaren och spelade xbox och hade de skit kul. Sen tog hon min hand och sa att vi skulle gå upp. Hon hämtade sin favorit bok som hon hade när hon var yngre. Sen sa hon till mig att vi skulle gå upp och lägga oss i hennes säng och så började hon att läsa för mig. Där la vi under täcket i hennes säng och bara hade de mysigt :) Sen tog vi fram en annan bok och jag läste för henne. MYS!! Jag kan säga att när vi la där och hon läste för mig, så höll jag på att somna. Jag tycker sååååå mycket om mina värdbarn och min värdfamilj :) 
 
Och föresten så boka jag in med cultural care idag om när jag vill åka hem. Så de kommer bli någon gång runt den 29 maj. Tycker det är skit kul att komma hem, men också känns det skit :P Men jag har masssssa roligheter planerade när jag kommer hem. Vi håller bland annat på att boka in att vi ska till Swedenrock första helgen i juni, och sen helgen efter blir de Olivers student och antagligen lite firande av bästa Elin som fyller år samma helg :) Sen kommer ju midsommar, eket och älskade, saknade SJÖBO MARKNAD :) THE SUMMER OF 2013 WILL ROCK!!!! :)))
 
Igår kväll stack jag med Julie till Starbuck för att möta upp danska Hannah :) Där satt vi väl i nästan 1,5 timme och bara snacka. Kommer sakna hängen på Starbucks med tjejerna. Vi får väl börja hänga på Anderssons café när vi kommer hem ;) hihi.. Nu ska jag snart iväg och hjälpa Julie med en sak. Kan säga en liten hint, att de har med hennes hår att göra och där är en rakapparat inblandad ;) haha.. Mer får ni veta imorgon :P 
 
Tjingeling lovers ;P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback