Söndag
Publicerat: 2013-01-07, 01:08:05


Jaha, då va de söndag igen :P Veckorna går som bara den!! Kom precis hem från New York :) Hade ännu en vild och galen utekväll igår ;) haha.. Först så stack vi till det franska stället för att möta upp Eddie :) Denna gången så blev det även lite mat där, och massa champagne och vin. Inte helt fel!! Där va vi väl ett par timmar, sen tog vi en limo till cluben Pink Elephant. Har aldrig varit där innan, och det var väl så där :( De spelade inte så där jätte bra musik, så det var ingen höjdare. Men nu har man i alla fall testat på de också :P Sen stack vi till Veranda och dansade ännu mer. I'm loving it!! Vi va väl där till 4 eller 5, sen följde vi med hem till Eddie och sov där :) 
 
Vi vaknade vid 12 tiden och var ganska slitna :P Men efter en dusch och lite uppfräschning så var man med i spelet igen ;) haha.. Det var egentligen meningen att vi skulle till Central park och åka skridskor idag. Men Julie var tvungen till att jobba nu ikväll, så vi stack hem istället. Lite tråkigt, men vi får ta de en annan helg!! 
 
Ska snart bege mig hem till Julie för att kolla film och chilla lite :) Alltid mysigt!! 
Jessie och jag på de franska stället :)
Julie, Jessie och jag på de franska stället :) Eddie, jag, Julie och Jessie på Pink Elephant :)
Crazy me ;) haha
Jag och julie :) 



Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Hej Samantha!
Det var ett farligt festande, har du inte något jobb att sköta. Det är ju ett riktigt filmstjärneliv du lever.
Kramar Mormor och Morfar

Svar: hahah, ja de blir en del :P Jobbar ju i veckan och sen blir de lite festande på helgen :) Kramar <3
None None

2013-01-07, 15:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback