Shopping with my gal pal Julls :)
Publicerat: 2013-01-23, 02:47:08


Idag har det varit freeeeezing. Det har nog varit den kallaste dagen här sen jag kom hit. Julie Skickade sms till mig imorrse och frågade om jag ville hänga med på en liten shopping tur till Livingston mall, ca 10 min här ifrån. och jag är aldrig svår på en shoppingtur ;) Men som jag har sagt innan, hon och tider!! :@ Hon gör mig helt galen, och hon sätter mig verkligen på test :P Jag kommer vara sååååå dålig på att hålla tider när jag kommer hem, haha ;) Hon skickade ett sms att hon va hos mig om 5 min. Jag va mitt uppe i en skype date med farmor och farfar. Jag hade redan räknat med att hon skulle vara sen, så jag väntade typ 10 min sen gick jag ner och började ta på mig jackan och gick ut för att vara redo. Jag stod där väl i nästan 10 min, och jag höll på att frysa röven av mig :P Och hon kom inte, så jag gick in och väntade. De 5 minuterna som hon sa att de skulle ta, blev 30 min!!!! Helt galet :P Sen stack vi i alla fall och shoppa, men jag köpte bara ett par tights. Good job Sammy ;) Sen stack jag hem och bäddade ner mig i soffan med en kopp te och keeping up with the kardashians, I'm obsessed of that show!! :)
 
Igår kväll blev de lite mys hos Marie med Julie :) Vi kollade på hangover 2, den är bara såååå bra!! Och gissa vad vi åt, SVENSKT LÖSGODIS!!!! :D :D :D haha.. Maries svenska kompis va här för ett par veckor sedan och hon hade tagit med sig 3 kg svenskt godis. Och hon hade fortfarande 1 kg kvar, som hon ville dela med oss :) Det är totall lycka de ;P 
 
I dag har barnen haft Hebrew school, eftersom de är judar så går de i kvälls skola 2 gånger i veckan för att lära sig hebreiska. Vilket de inte tycker om, de vill bara leka med sina kompisar, vilket jag kan förstå. De går i skolan hela dagen, och sen när de kommer hem så måste de gå ännu 2 timmar i skolan. De har redan så mycket läxor och de går bara i trean. jag minns inte riktigt vad vi höll på med i trean. Men de ska redan kunna upp till 12:ans gånger tabell. Vilket jag tycker är helt galet!! Så här pluggar vi gånger tabeller för fullt om kvällarna. Stackars ungar :P Så i alla fall har jag bara jobbat 3 timmar idag, eftersom de va iväg. GUTT!!! Men tycker om att umgås med mina barn, så de gör inget att jobba :) Jag kan ju inte precis säga att det är något ansträngande jobb att leka med bilar och spela basket ;) hihi 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback