Plugg
Publicerat: 2013-01-30, 02:47:38


Började morgonen väldigt bra får jag säga, med att plugga satan på mitt körkort. Jag och Julie har bestämt att vi ska iväg denna veckan och skriva provet, så vi får se hur de blir med de. Julie har inte ens gjort ett helt prov än :P Men jag vill inte vänta längre eftersom Oliver kommer nästa vecka, så jag vill inte göra de då. Jag vill bara få de gjort :) Och hoppas sååååå att jag klarar de!! Men alla som jag har pratat med har sagt att de har varit super lätt, så jag hoppas ju på de :P Men man vet aldrig!!
 
Ska plugga lite till nu tänkte jag, sen vid 10 tiden ska jag till Marie på en snabb kopp te, MYS :) Sen imorgon ska jag ta tåget till NYC vid 9 tiden och in och hälsa på bästa Mia :D WIIIIIIIEEEEEEEEEE!!! :))) Vi ska ut och äta frukost och hänga lite, får  se vad vi kan hitta på med. De har väl sett de mesta redan :P  Hade bara 7 fel när jag testade mig imorrse :) Yaaaaayyy!!
 
 



Kommentarer
Postat av: Renee

Lycka till med körkortet :) kram

Svar: Tack mumma :) <3
None None

2013-01-31, 07:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback