Party :P
Publicerat: 2013-01-12, 03:03:08


Ni blir nog inte sa jätte förvande över min rubrik :P Ikväll ska jag och Julie bege oss ut pa ännu en vild ute kväll ;) Vi ska till en ny club som jag inte har varit pa innan, Rdv heter den. Sa ska bli spännande och se om de är nagot. Vi skulle egentligen till vart älskade tenjune ikväll, men de är stängt pga renovering :( Lite ledsen blev jag faktiskt!! Sen ska vi till nagot annat ställe för att möta upp Eddie och Daouda :) Sa de blir säkert en bra kväll detta.
 
Imorgon kväll ska jag jobba till kl 10 :( Men inte stoppar de mig, jag ska ut ända ;) Tar taget vid 11 och sen möter jag upp gänget där inne. Wiiihhhhoooooo!!
 
Idag har jag varit med Julie, Simone och Steffie pa short hills mall och shoppat lite, men de blev bara en liten väska för min del. Sen at vi lunch pa älskade Cheesecake factory :) Men de blev ingen cheesecake denna gangen, jag var sa jäkla mätt fran pastan jag at, som var ur mumsig :P Annars har de nog världens godaste Cheesecake :) MUMA!!!
 
Och om ni undrar varför visa ord är lite fel stavade, sa är det för jag sitter pa Julies dator. Och det är en tysk dator sa de har bara ö och ä inte den tredje bokstaven :P Just so you know ;) Sitter just nu i Julies säng och kollar pa när hon sminkar sig och gör sig fin :P
 
See you later // Sammy and my crazy german girl ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback