OMG :/
Publicerat: 2013-01-03, 03:51:03


Jag kollade precis min mejl och jag har fått ett mejl från Cultural care om att jag måste bestämma mig innan den 24 januari om när jag vill åka hem och om jag vill fölänga!! De senaste månaderna har jag varit rädd för detta mejlet och jag kan ärligt säga att jag fick en stor klump i magen :( JAG VILL INTE HEM!! Jag vill hem till alla där hemma, men jag har det så jäkla bra här och jag trivs bättre än någonsin. Men det finns inte mycket att göra när det finns saker som väntar på en där hemma. Jag kan i alla fall stolt säga att jag har klarat att vara borta ett helt år från Sverige, familj och vänner. Det är ju helt galet bara de!!
 
I DON'T WANT TO LEAVE MY LOVED LIFE IN NEW JERSEY AND ALL THE GOOD TIMES IN NEW YORK CITY :'(
I WILL MISS YOU MY LOVE!! 



Kommentarer
Postat av: Elin

Betyder detta att du inte ska förlänga?! :D <3

Svar: Jag vet egentligen inte vad det betyder :P Jag är så splittrad, och jag har en del frågor som jag måste lösa de kommande veckorna!! Kan inte ge ett klart besked hur de blir än :P <3
None None

2013-01-03, 20:45:28
URL: http://distinguish.blogg.se
Postat av: Suzze

Vad jobbigt att du måste bestämma dig nu. Men när är det tänkt att du ska åka hem? Du kan ju annars stanna enda fram tills Oliver tar studenten för det var väl det du ville vara hemma till? :)

Kul att läsa att du trivs med den nya familjen och vännerna du fått! :)

Svar: Det är tänkt att jag ska åka hem i slutet på April, eller om jag kan stanna min resemånad så kommer hem i slutet på maj. Jag kommer komma hem precis innan Oliver student, så de är bra :) Vad kul att du följer min blogg!! :D
None None

2013-01-04, 10:30:40
URL: http://suzettenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback