måndag
Publicerat: 2013-01-29, 05:13:18


Kom precis hem från lite häng på Starbucks med tjejerna :) De va jag, Julie, Simone, Elize och Alisa, Alltid kul!! Simone och Steffie kom hem från Hawaii igår, va så avundsjuk!! Vill också dit ju :( 
 
Får väl berätta lite om min helg också :P  Kom hem från city vid 12 tiden på lördagen efter övernattnigen där. Sen bara chillade jag,  var asss trött när jag kom hem. Men de är väl inte mer än rätt när man har festat till sent och sen få timmars sömn, men de är sååååå värt de varje gång :P I alla fall så jobbade ju Julie i lördags kväll, men inte hindrade de oss ;) Jag stack hem till julie vid 7 tiden, med en flaska vin. Så när hennes barn kolla på film, satt vi i köket och drack vin, tycker faktiskt vi har ett ganska soft jobb ;) haha.. Sen tog vi tåget in vid 12 tiden. Vi stack till Rdv för att möta upp George, Eddie och gänget. Vi hade lite problem med att komma in, då vi kom in så sent. Så vi stod säkert där ute och väntade i 40 min :( Men när jag stod där i kön så ser jag en bit ifrån mig någon jag känner igen, och de var ju BÄSTA MIA :D fy fan vad glad jag var när jag såg henne, blev så glad att jag nästan, men bara nästan började att gråta :P Jag blev så starstrucked, kändes som de var värsta kändisen jag träffade, hahah.. Fick träffa hennes kompisar och sen hängde de med oss in till Rdv ett litet tag. Sen tog vi en limo och begav oss till 49 Groove :) Känns snart lite som party vardagen här att ta limon :P Kommer vara så bortskämd när jag kommer hem, gratis inträde, gratis dricka och limos ;) Har i alla fall aldrig varit på den cluben innan, helt okej club. Vid 4.30 tiden gav vi upp, och begav oss för att sova. Hamnade uppe i Bronx, eftersom de blev fel tåg :P Hahah.. Har aldrig varit i Bronx, men de kan jag ju i alla fall checka av på min lista nu ;) Sen stack jag och Julie hem vid 4 tiden, eftersom vi skulle på au pair möte. Skulle egentligen möta upp Mia för lunch i city, men de har haft lite problem med sina telefoner, så jag fick inte tag på dom :( Men de tar vi igen en annan dag :D
 
Som sagt så blev det au pair möte igår kväll. De va på en country club, så alla dansade line dance :) Ett väldigt roligt ställe faktiskt, åt en sån jäkla god burgare där :p Så jäkla goooood!!! Vi stannade där ca 2 timmar, sen begav vi oss hem och hängde lite på CVS, eftersom Julie behövde köpa hudkräm :P haha.. Sen blev de bingen :)
Jag på tåget till NYC :)
Bästaste Mia och jag på 49 Groove :D
I limon påväg till 49 Groove :)
Från vårt au pair möte :)
Julz har börjat odla mustach ;) haha



Kommentarer
Postat av: Gitte

Otroligt att ni träffades så! NY är ju inte Sjöbo direkt :)
Jag kan avslöja att jag nästan också gråt en liten skvätt :)

Svar: åhh men gitte :)
None None

2013-01-29, 18:48:33
Postat av: Emilie

Nej, vad sjukt! Det MÅSTE vara ödet! :D Saknar er flickor <3

Svar: Och jag saknar dig Emilie!! <3 <3
None None

2013-01-29, 19:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback