lördag
Publicerat: 2013-01-27, 00:33:45


Igår bjöd NYC på ännu en amazing night!! :) Jag körde och hämtade Julie och Julia vid 9.30 tiden och sen begav vi oss hem till mig och drack lite vin. Sen började vi snacka om tågen och de visade sig att ingen hade kollat upp när tågen faktiskt gick :P Så vi gick snabbt in och kollade, och då visade sig att vi va tvugna att ta tåget vid 10:21 annars fick vi ta ett så vi inte va i NYC förrens vid 1 tiden. Och de är ju lite sent. När vi såg detta va klockan 10, och vi hade alltså då 21 minuter på oss att gå ner till stationen. Och de brukar ta ca 20 min att gå ner där. Så vi tog snabbt på oss våra ytterkläder och började springa :p Springa är som sagt inte mig grej, men jag sprang och sprang och det enda jag hade i mitt huvud va att inte missa tåget :p hahah.. Men jag va helt säker på att vi skulle missa de. När vi kom dit så va inte tåget där, så jag sprang in och köpte min biljett och sen gick vi upp till perrongen. Och då körde tåget precis in :P Helt sjukt att vi hann!!! Och jag va faktiskt riktigt impad över hur jag orkade springa, de kändes som jag kunde springa hur långt som helst :P 
 
Väl framme på Penn station så begav vi oss sen till Tenjune :) Älskar verkligen de stället!! Lite roligt är de, de har alltid samma vakt som står och kolla ID och vi behöver inte längre visa våra, så mycket har vi varit där :P Haha, vi är riktiga stammisar :P Sen blev det övernattning i city ;) 
 
Nu ska jag snart bege mig hem till bästa Julie och hänga lite, vi ska ta tåget in till city vid 11 och sen får vi se vart vi hamnar :P Finaste Mia sätter ju sina fötter i NY Ikväll, så ska försöka möta upp henne någonstanns :D WIIIIIIHHHHHHHHOOOOOOOOOO!!! :D 
My Julz and I :)
Eddie och jag :)
Jag och Julia, som inte ville va med på bild :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback