Jag är världens lyckligaste just NU!!!!! :)
Publicerat: 2013-01-10, 03:45:47


Inte nog med att min lillebror ska komma om bara mindre än en månad :) Utan nu ska även världens bästa och finaste vän komma och hälsa på lilla mig. JOHANNA ARVIDSSON SKA ÄNTLIGEN LÄMNA LANDET LAGOM OCH GE SIG UT I DEN STORA VÄRLDEN :P Och hon kommer för att besöka mig här i New York i början på april :) Jag kan inte vara annat än lycklig!!! Hon kommer inte ensam utan jag får även fin besök av Stefan :) Ska bli sååååååå fucking kul att få träffa er igen. Jag kan inte vänta längre på att få ge dig en stor fet kram och bara få njuta av lite Jojje time igen. När jag skypade med dom och de berättade att de skulle komma, så började jag gråta av lycka och jag blev lite förvånad också. För er som inte känner Johanna, så är hon ingen som lämnar Sjöbos trygga vägar :P Så detta gör det extra speciellt att hon kommer hit och hälsar på :) Du är bara bäst!! Jag ska visa er allt som New York har att erbjuda and you will LOVE it!!! :D 
 
Tack finaste Johanna och Stefan som gör mig till världens lyckligaste!! :) Jag ska få lite Johanna LOVE :) 
Och lite galenheter ;) 
 
 



Kommentarer
Postat av: Renee

Oj oj oj New York håll i dig här kommer två galna underbara tjejer :) tur Stefan är med och kan ta ner er på jorden. Ha det helt fantastiskt alla tre.

Svar: ja, nu far New York halla i hatten ;) De ska vi verkligen ha :) <3
None None

2013-01-10, 13:40:48
Postat av: Jojje

hihihi woohoo det ska bli så roligt :) <3 längtar :)

Svar: om de ska bli!! Och jag längtar ännu mer :) <3
None None

2013-01-10, 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback