har får ni svaret ni alla har väntat på ;)
Publicerat: 2013-01-22, 15:11:28


Som ni vet har jag ju velat fram och tillbaka med hur jag ska göra, förlänga mitt år här eller åka hem. Och jag kan kanske nu glädja er där hemma och säga att jag kommer inte förlänga :P Och det är med en liten tår i mitt öga som jag säger de, för jag kommer verkligen sakna mitt liv här sååååå jäkla mycket. Och jag är så jäkla glad att jag verkligen gjorde detta, och faktiskt väldigt glad att jag kom i rematch och kom hit här :P Det som gör mig lycklig i detta är att jag hela tiden har tänkt om att jag inte ska förlänga, så skulle jag vilja stanna min resemånad (som man får på slutet innan man åker hem) och jobba, bara för att få så mycket tid här som möjligt. Egentligen är det inte tillåtet att jobba sin resemånad, det är detta som har gjort mig lite ledsen, för då har jag bara 3 månader kvar här. Och jag har känt att mina värdföräldrar kanske inte går med på att jag stannar här, för de inte är tillåtet. Men igår kväll så hade jag ett snack med dom, och jag berättade att jag hade bestämt att jag inte skulle förlänga. Och de blev faktiskt väldigt besvikna sa de, och de sa att de verkligen, verkligen gillade mig och att jag gjorde ett super jobb. Och att de skulle varit riktigt glada om jag hade förlängt med dom. Och jag kan säga att när vi satt och snacka och de sa detta till mig, så var de väldigt, väldigt nära att det kom några små tårar :( Men jag kommer alltid ha en andra familj i Amerika, vilket känns underbart!! Men i alla fall, så berättade jag för dom att jag skulle vilja stanna så länge som de va möjligt, och jag skulle såååå gärna stanna min resemånad och jobba. Och så sa jag att jag vet att det inte är tillåtet, men om vi inte berättade det för någon så kanske de skulle gå bra. Och de bara sa att de passar oss jätte bra om du stannar resemånaden, och att ingen behövde ju veta. Så nu helt plötsligt har jag inte längre 3 månader kvar, utan hela 4 månader kvar :)) Yaaaaaaaay, känns såååå bra att jag i alla fall fick en extra månad!!
 
Så nu kommer jag komma hem den 29 maj, vilket är helt perfekt innan sommaren. Jag har känt lite att om jag skulle förlängt så hade jag kommit hem i november, och hur kul är det att komma hem mitt i vintern och den tråkiga tiden då inget händer. Då känns de bättre att komma hem i maj och har hela sommaren framför sig och det händer alltid mer i sommar :)
 
Så om lite mer än 4 månader är jag hemma hos dessa underbara människorna, vilket faktiskt ska bli ganska skönt att få träffa igen :)) Min älskade familj :) <3
Mina bästa vänner :) <3
 



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej goa Samantha!
Det var inte särskilt snällt att stanna en extra månad. Då får ju vi som är dina största fans vänta ytterligare en månad innan vi får ge dej en jättekram.
Ha det bra och njut av livet. Jättekramar från oss.

Svar: Åhhh finaste mormor och morfar, de ska bli kul att stanna här en månad till, men jag längtar sååååå till alla stora kramar jag har att vänta när jag kommer hem :) Kul att ni är mina störrsta fans!! Saknar er massssor!! <3
None None

2013-01-22, 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback